Ny uke i dag 19+0 ikke så stor forskjell fra forrige uke, men har kjent mye liv den siste uka, spesielt i dag <3 glede <3 Sent from my iPhone using BV Forum
Magebilde 14+2 ca livmoren går helt opp til rett under puppene håper å kjenne noe snart fra mine to små Sent from my iPhone using BV Forum
"Kan jeg ta bilde av babyen, mamma?" Tatt av min fine 6-åring Er 15+5 på dette bilde. Magen kom kjapt med nr.2 gitt. Som dette var jeg i uke 22/24 sist
Morro og sammenligne fra forrige svangerskap. Trodde jeg var større denne gangen, men det var jeg visst ikke
Uke 20! Synes omsider magen begynner å bygge seg opp mot brystene. Dermed bli mer "gravid" mage og ikke heng mage
Mange fine og forskjellige mager Har litt lyst til å poste et bilde her jeg også, men vet ikke om jeg tør. Kan i alle fall si såpass som at magen for alvor skjøt fart mellom uke 18 og 19. Plutselig var den bare der Utrolig å se forskjellen mellom uke 16/17 og nå!
Føle magen ikkje kjem så fort Men av jordmor i går, hadde eg vokst 6 cm på ein god mnd. Er berre litt utolmodig av meg, trur eg Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app