Magebilder!!

Kanskje litt frekt spørsmål, men lurer på om dere har lagt på dere mye?

Gått ned 3 kilo her (12+5 i dag).
Ikke noe merkelig når mat er æsj og appelsinjuice og epler er nam :s

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Kanskje litt frekt spørsmål, men lurer på om dere har lagt på dere mye?

Er snart 13 uker og har lagt på meg 1,7kg (det første kiloet kom over natten da jeg ble gravid). Hadde veeldig god matlyst i starten, så kvalm og dårlig matlyst i noen uker og nå har jeg litt dårlig matlyst, men spiser nok og spiser mer søtt enn jeg vanligvis gjør når jeg ikke er gravid.. er glad jeg ikke har lagt på meg mer allerede. Prøver å spise sunt ellers. En forskjell er kanskje at jeg spiser mindre middagsmat enn ellers, får plutselig "nok" på en måte.

Stor forskjell på magene her og når det begynner å vises, det er gøy. Skal laste opp mitt bilde når det er noe å vise :)

Er så utrolig glad jeg vet det ikke er tvillinger inni her. Har gått ned 7 kg siden januar, men ser jaggu likevel ut som det bor en stressa lemen på magen min! :p Den siste uka har magemålet vokst med 6 cm!!

image.jpg

Termin 29 sept. Uke 13 +1

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1395605564901.jpg
    1395605564901.jpg
    73 KB · Visninger: 215
Her er de jeg har tatt så langt. Fra blubb til blubb liksom :p Bildet i midten er tatt i uke 12-13 og var for å illustrere at det altså var snakk om endel fett, og ikke bare bump. På det lilla bildet var jeg ganske oppblåst, mens på det siste fra i dag er jeg bare litt mett, hehe.

Synes det har blitt litt rundere og større mage enn det første bilde, hvor alt liksom bare var lausfett. Livmora kjenner jeg ganske langt nedenfor navlen. Fra halvannen uke før det første bildet ble tatt, og til i dag, har jeg gått opp ca 1.5 kilo.
:dog

image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg

Last edited:
image.jpg image.jpg

I går kveld tok jeg et bilde mens jeg lå på ryggen, for en gangs skyld, så legger ut det også. Disse to bildene er altså tatt med noen timers mellomrom. Rimelig stor forskjell, haha! Også veide jeg meg igjen i dag morges, og det var visst feil det jeg sa om vekt i forrige bildeinnlegg. Veier akkurat det samme som i romjula, et par-tre dager før jeg fikk positiv test :)

Uke 14+2 ♡♡

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1395814396594.jpg
    1395814396594.jpg
    43,4 KB · Visninger: 167
Begynner å bli flere fine babymager her nå!! ♡

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp