Magebilder <3

LykkeligPrøver

Forelsket i forumet
Tenkte det hadde vært fint å samle våre magebilder en plass.

Gleder meg til flotte bilder av magehusene når den tid er inne :)
 
Hadde egentlig tenkt til å vente litt til siden jeg ikke har fått noe mage enda men sist svangerskap har jeg bilder ukentlig fra 4+1 så får vel bare begynne:p
jeg er veeeeeeldig spent på hvor stor jeg blir denne gangen!! er nesten 10kg større enn sist graviditet, la på meg en del da jeg sluttet å røyke i januar:/ jaja verdt det:) i alle fall så mangler det bare 16cm på magen til slik jeg var på termin dagen sist!! Sist svangerskap la jeg på meg 28,5kg!! har med vilje IKKE veid meg enda, vil ikke ha for stort fokus på det:/ får heller bare prøve å spise sunt og bevege meg/trene så går det nok bedre:):)
rps20141205_075241.jpg
 
Svangerskap nr 3, og kjenner det allerede på magen! Har gått opp i vekt i det siste året, veier ialfall 7 kg meir en siste gang eg ble gravid. Lagt på meg 12 kilo første gang og 14 kilo andre gang. Vi får sjå hva skjer denne gangen!

ea5gec.jpg
 
Nå er jeg 5+2, så har vokst litt etter dette. :) Dette var dagen jeg fant ut at det vokser en liten prins eller prinsesse inni der. Lurer på om magen vokser i samme tempo som forrige graviditet, da kunne jeg lure folk til jeg var i mnd 5, ingen som trodde jeg var gravid.
Jeg ser det godt selv, og kjenner det enda bedre. Samboer ser det ikke sier han, men det tror jeg ikke på :p hehe

ImageUploadedByBV Forum1418110549.769548.jpg
 
Last edited:
5+0 igår :) oppblåst.no...
 

Vedlegg

  • 1418553262620.jpg
    1418553262620.jpg
    51,4 KB · Visninger: 229
DSC_1418.jpg
 
Uke 7+0, begge bildene tatt nå i kveld. Ikke riktig så stor på mårran :p image.jpgimage.jpg har egentlig flat mage, og pga kvalme har jeg ikke spist noe ekstra nå i jula. Heller mindre enn vanligvis :)
 
Det er forresten 3. Barnet :)
 
Back
Topp