Magebilde?

Viprøver79

Glad i forumet
Noen som har begynt å få mage og har lyst til å dele bilde?
18+5 (etter middagen :wideyed:) Mindre på morgenen, men moro å se at det skjer ting. Har med ei lita linselus også hehe.
8C349F82-004A-40F1-AFE8-BFFCBDD1165E.jpeg

Herlighet så fiiiine babymager[emoji7][emoji7] gleder meg så til min også popper![emoji85]

Igår, 15+4

IMG_3568.JPG

Så nydelige mager :love7

PicsArt_05-11-08.14.23.jpg 19 uker. Alltid hatt lyst på sånn søt mage som popper ut nederst, men hos meg kommer den som en ball fra topp til bunn. Gjorde det sist også. Kjipt, for det er lenge vanskelig for folk å vite om jeg er gravid eller om det bare er fett og luft. Lurer på hvorfor magene blir så forskjellige.

Tatt i går, 16+5. Føler magen henger mer denne gangen.. men har ekstra hud etter forrige svangerskap.

Vedlegg

• 2C11CCD0-5799-4BD2-ACEF-EAD6268A39A0.jpeg
    2C11CCD0-5799-4BD2-ACEF-EAD6268A39A0.jpeg
    150,9 KB · Visninger: 172
Vis vedlegget 257523 19 uker. Alltid hatt lyst på sånn søt mage som popper ut nederst, men hos meg kommer den som en ball fra topp til bunn. Gjorde det sist også. Kjipt, for det er lenge vanskelig for folk å vite om jeg er gravid eller om det bare er fett og luft. Lurer på hvorfor magene blir så forskjellige.
Synes sånn mage som du har er så fint jeg :-)

Vis vedlegget 257523 19 uker. Alltid hatt lyst på sånn søt mage som popper ut nederst, men hos meg kommer den som en ball fra topp til bunn. Gjorde det sist også. Kjipt, for det er lenge vanskelig for folk å vite om jeg er gravid eller om det bare er fett og luft. Lurer på hvorfor magene blir så forskjellige.
Jeg synes magen din er kjempefin! Min er også sånn, nå føler jeg at jeg er i en periode hvor det er vanskelig å se om jeg er gravid eller oppblåst. da jeg gikk med sønnen min så så det ut som at jeg hadde sånn gravidmage som barbiedukken har:hilarious:

Back
Topp