Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt Off topic...men hvor får du sånn bilde med hvor mange uker du er+str på babyen?[emoji2]
Gravid og barn- appen til babyverden[emoji7]
Taaakk,nå fant jeg det med en gang. Jeg har lurt i mange uker,men har ikke turt å spørre ![]()
Synes sånn mage som du har er så fint jegVis vedlegget 257523 19 uker. Alltid hatt lyst på sånn søt mage som popper ut nederst, men hos meg kommer den som en ball fra topp til bunn. Gjorde det sist også. Kjipt, for det er lenge vanskelig for folk å vite om jeg er gravid eller om det bare er fett og luft. Lurer på hvorfor magene blir så forskjellige.
Tusen takk!Synes sånn mage som du har er så fint jeg![]()

Jeg synes magen din er kjempefin! Min er også sånn, nå føler jeg at jeg er i en periode hvor det er vanskelig å se om jeg er gravid eller oppblåst. da jeg gikk med sønnen min så så det ut som at jeg hadde sånn gravidmage som barbiedukken harVis vedlegget 257523 19 uker. Alltid hatt lyst på sånn søt mage som popper ut nederst, men hos meg kommer den som en ball fra topp til bunn. Gjorde det sist også. Kjipt, for det er lenge vanskelig for folk å vite om jeg er gravid eller om det bare er fett og luft. Lurer på hvorfor magene blir så forskjellige.