Magebilde ca uke 23

caka*

Betatt av forumet
Tok første bildet av magen forrige uke:) Vil gjerne se flere mager:)

så fiiin babymage

Her er min, 20 +4:

Så fine mager dere har :)

Her er jeg å magen i uke 22+0 :) Ikke så på trøtte meg... vert en laaang dag idag...

Oi, så store og fine mager! Rart det der, hvordan man synes alle andre ser så utrolig fine ut, mens man selv føler seg som en stranda hval med mer "MacDonalds" mage enn gravidmage :p

so fine maga dåkke har  

eg og vil ha sånn.......

LittleMonkey skrev:
Oi, så store og fine mager! Rart det der, hvordan man synes alle andre ser så utrolig fine ut, mens man selv føler seg som en stranda hval med mer "MacDonalds" mage enn gravidmage :p

Hahaha... Akkurat sånn jeg føler meg :-P Men ser her at jeg har ca. samme str. så da går det bra likevel ;-) 

Fine bilder av dere jenter :-)

Så masse fine mager :) Trodde jeg var kjempe stor så det var fint og se at andre og hadde mage :-) Vi er en flott gjeng med stranedehvaler ;-)

Bra initiativ caka!!! Beroligende å se at magene er på størrelse med egen mage - får så mange rare kommentarer på magen som nå ser helt normal ut :-)

Jeg sier som sjakkruta: vi har faktisk et magegalleri. Med sykt få bilder og masse reserverte plasser... Jeg har knøtamage i forhold til mange her ser jeg, bortsett fra LittleMonkey som nesten ikke har noe mage i det hele tatt ;p

Mortania skrev:
Jeg har knøtamage i forhold til mange her ser jeg, bortsett fra LittleMonkey som nesten ikke har noe mage i det hele tatt ;p

Haha, hvis du ser i magegalleriet så har den vokst en del altså :p

LittleMonkey skrev:

Mortania skrev:
Jeg har knøtamage i forhold til mange her ser jeg, bortsett fra LittleMonkey som nesten ikke har noe mage i det hele tatt ;p

Tihi. Hadde du innovermage før? Min søster var veldig tynn (ER fremdeles veldig tynn etter tre svangerskap på bare fire og et halvt år :D), og da hun gikk med første var hun fremdeles nesten like flat til ca uke 24 som før hun ble gravid. Snakk om å ligge godt nedi (inni?) bekkenet! Der var det eksplosjon av vekst de siste ukene ^^

Mortania skrev:

LittleMonkey skrev:

Mortania skrev:

Tihi. Hadde du innovermage før? Min søster var veldig tynn (ER fremdeles veldig tynn etter tre svangerskap på bare fire og et halvt år :D), og da hun gikk med første var hun fremdeles nesten like flat til ca uke 24 som før hun ble gravid. Snakk om å ligge godt nedi (inni?) bekkenet! Der var det eksplosjon av vekst de siste ukene ^^

Haha, nei :p Bare helt vanlig slank. Men jeg har bakovervendt livmor, så jeg tror nok det har litt å si ;) Med mini kom jeg ikke lenger enn til uke 33, men magen hadde kommet ordentlig da altså :p Bedre å se gravid ut enn å føle at jeg ser tettpakka og halvlubben ut :p

Det tells kanskje ikke, men nå ser magen min slik ut XD

Back
Topp