Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Oi, så store og fine mager! Rart det der, hvordan man synes alle andre ser så utrolig fine ut, mens man selv føler seg som en stranda hval med mer "MacDonalds" mage enn gravidmage :pLittleMonkey skrev:

Jeg har knøtamage i forhold til mange her ser jeg, bortsett fra LittleMonkey som nesten ikke har noe mage i det hele tatt ;pMortania skrev:
LittleMonkey skrev:
Jeg har knøtamage i forhold til mange her ser jeg, bortsett fra LittleMonkey som nesten ikke har noe mage i det hele tatt ;pMortania skrev:
Haha, hvis du ser i magegalleriet så har den vokst en del altså :p
Mortania skrev:
LittleMonkey skrev:
Haha, hvis du ser i magegalleriet så har den vokst en del altså :p
Tihi. Hadde du innovermage før? Min søster var veldig tynn (ER fremdeles veldig tynn etter tre svangerskap på bare fire og et halvt år :D), og da hun gikk med første var hun fremdeles nesten like flat til ca uke 24 som før hun ble gravid. Snakk om å ligge godt nedi (inni?) bekkenet! Der var det eksplosjon av vekst de siste ukene ^^