Vipsis
Gift med forumet
Er det flere her som har turbotroll i magen?? dette er min første graviditet, og tross i forranliggende morkake og FORTSATT nesten ingen gravidmage så har jeg kjent liv daglig siden uke 16. siste ukene kjenner jeg lillegutten HELE tiden, gå max 10 min mellom hver runde! [8D] sparker, turner, romsterer og styrer på konstant... hihihii! vekker meg om natten gjør han også, det har han klart siden ca uke 20.. kjennes ut som om jeg har en tørketrommel i magen til tider.. [8D] sover aldri disse små hærlighetene?
har to venninder som har termin samme uke som meg, men hos dem har de akkurat såvidt begynnt å merke liv, og det er langt i fra hver dag det merkes..
så hvordan står det til hos dere, jenter? flere med turbotroll eller er det mange rolige småtroll i vente? [;)]
må vel føye til at jeg håper aktivitetsnivået vil senkes noen hakk etter fødsel.. hvis ikke skjønner jeg ikke hvor dette skal ende! hihii! <3
har to venninder som har termin samme uke som meg, men hos dem har de akkurat såvidt begynnt å merke liv, og det er langt i fra hver dag det merkes..
så hvordan står det til hos dere, jenter? flere med turbotroll eller er det mange rolige småtroll i vente? [;)]
må vel føye til at jeg håper aktivitetsnivået vil senkes noen hakk etter fødsel.. hvis ikke skjønner jeg ikke hvor dette skal ende! hihii! <3