Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje vi har tatt feil hele tiden og det er 3!!8+0 i morraVært litt glad for at det var såpass dårlig vær at hoodie var akseptabelt klesplagg! (Les: hyttetur med fam. til mannen)
Vis vedlegget 328196

Haha, da hadde jeg dødd!Kanskje vi har tatt feil hele tiden og det er 3!!
Fin mage!![]()

Jeg har det jeg vil kalle «en liten antydning» til gravid mage til vanlig, men etter jeg har spist er det en skikkelig bump der. De siste 4 dagene har jeg også vært helt sykt oppblåst. Samboer har ved flere anledninger spøkt om at det kan jo hende det er mer enn 1 der inneFør og etter mat, no joke!!Har aaaldri vært så oppblåst i mitt liv før, haha. Har merket at det buler littegrann nederst på magen, den er litt hard også. Men etter mat... holy moly, magen må skjules hvis vi er med folk!
![]()
Tror ikke det er tilfelle for meg, men hvis det plutselig hadde vist seg å være to der inne hadde jeg blitt kjempe glad og vettskremt samtidig 

den passet på søndag, men syns ting forandrer seg så fort at hjelp 
Prøv å holde inntaket av karbohydrater lavt inn mot selve dagen. Karbohydrater binder vann! Jeg manipulerte syklusen min inn mot bryllupet vårt, for å ha det i den «tynneste» uka, hahaJeg har så mye luft at jeg ser veeeeldig gravid ut, selv om det er første. Mannen holdt (vennligsinnet) på å le seg ihjel etter middag i går. Har ikke gått opp mer enn ca 1-1,5kg, men jeg skal gifte meg om 2 uker og 3 dager og håper så inderlig at kjolen fortsatt vil passeden passet på søndag, men syns ting forandrer seg så fort at hjelp
![]()
Jeg er 2.gangs gravid. Tror det er en god blanding mellom litt mage og luft hos megDere som har fått mage, er det førstegangs eller 2 gangs gravid?
Prøv å holde inntaket av karbohydrater lavt inn mot selve dagen. Karbohydrater binder vann! Jeg manipulerte syklusen min inn mot bryllupet vårt, for å ha det i den «tynneste» uka, haha

8+2 dagens morgen mage. Fortsatt ikke helt overbevist om at alt det der er luft
Vis vedlegget 328445

Hahahaha! Godt det ikke bare er meg. Driver å krangler i hodet mitt om å flytte den til fredagen før, bare for å slippe og vente et par dagerKan du ta UL snart? Så spent![]()

Jeg sjekker også mage hele tiden. Første for meg og...jeg sjekker mage hele tiden, haha! men er første gangs fødende og vet ikke om magen kommer litt senere og da? jeg har litt fett på mage fra før..
Jeg sjekker også mage hele tiden. Første for meg og...
Førstegangs her! Er 8+6, og føler den vokser for hver uke, også ift bildene jeg tar hver uke.. er nok delvis luft uansett, er vanlig å bli opplåst i starten, men den har blitt større generelt, så er nok tidlig mage ogsåDere som har fått mage, er det førstegangs eller 2 gangs gravid?

Førstegangs her! Er 8+6, og føler den vokser for hver uke, også ift bildene jeg tar hver uke.. er nok delvis luft uansett, er vanlig å bli opplåst i starten, men den har blitt større generelt, så er nok tidlig mage også![]()
Barn nr 3