Mage?

Før og etter mat, no joke!! :hilarious: Har aaaldri vært så oppblåst i mitt liv før, haha. Har merket at det buler littegrann nederst på magen, den er litt hard også. Men etter mat... holy moly, magen må skjules hvis vi er med folk! :laughing002

Vedlegg

• 54B3F67C-C284-4F2F-9F2E-67540349ECD9.jpeg
    54B3F67C-C284-4F2F-9F2E-67540349ECD9.jpeg
    28,8 KB · Visninger: 125
Før og etter mat, no joke!! :hilarious: Har aaaldri vært så oppblåst i mitt liv før, haha. Har merket at det buler littegrann nederst på magen, den er litt hard også. Men etter mat... holy moly, magen må skjules hvis vi er med folk! :laughing002
Jeg har det jeg vil kalle «en liten antydning» til gravid mage til vanlig, men etter jeg har spist er det en skikkelig bump der. De siste 4 dagene har jeg også vært helt sykt oppblåst. Samboer har ved flere anledninger spøkt om at det kan jo hende det er mer enn 1 der inne :wideyed: Tror ikke det er tilfelle for meg, men hvis det plutselig hadde vist seg å være to der inne hadde jeg blitt kjempe glad og vettskremt samtidig :dummy::dummy:

Jeg har så mye luft at jeg ser veeeeldig gravid ut, selv om det er første. Mannen holdt (vennligsinnet) på å le seg ihjel etter middag i går. Har ikke gått opp mer enn ca 1-1,5kg, men jeg skal gifte meg om 2 uker og 3 dager og håper så inderlig at kjolen fortsatt vil passe :nailbiting: den passet på søndag, men syns ting forandrer seg så fort at hjelp :nailbiting:

Jeg har så mye luft at jeg ser veeeeldig gravid ut, selv om det er første. Mannen holdt (vennligsinnet) på å le seg ihjel etter middag i går. Har ikke gått opp mer enn ca 1-1,5kg, men jeg skal gifte meg om 2 uker og 3 dager og håper så inderlig at kjolen fortsatt vil passe :nailbiting: den passet på søndag, men syns ting forandrer seg så fort at hjelp :nailbiting:
Prøv å holde inntaket av karbohydrater lavt inn mot selve dagen. Karbohydrater binder vann! Jeg manipulerte syklusen min inn mot bryllupet vårt, for å ha det i den «tynneste» uka, haha

• Liker
Reactions: HCS
Prøv å holde inntaket av karbohydrater lavt inn mot selve dagen. Karbohydrater binder vann! Jeg manipulerte syklusen min inn mot bryllupet vårt, for å ha det i den «tynneste» uka, haha

godt tips! Takk! xsmile9

Kan du ta UL snart? Så spent :hilarious:
Hahahaha! Godt det ikke bare er meg. Driver å krangler i hodet mitt om å flytte den til fredagen før, bare for å slippe og vente et par dager :hilarious:

jeg sjekker mage hele tiden, haha! men er første gangs fødende og vet ikke om magen kommer litt senere og da? jeg har litt fett på mage fra før..

Dere som har fått mage, er det førstegangs eller 2 gangs gravid?
Førstegangs her! Er 8+6, og føler den vokser for hver uke, også ift bildene jeg tar hver uke.. er nok delvis luft uansett, er vanlig å bli opplåst i starten, men den har blitt større generelt, så er nok tidlig mage ogsåxsmile9

Førstegangs her! Er 8+6, og føler den vokser for hver uke, også ift bildene jeg tar hver uke.. er nok delvis luft uansett, er vanlig å bli opplåst i starten, men den har blitt større generelt, så er nok tidlig mage ogsåxsmile9

Ååå eg sjekke kver eneste dag.. føle ikje eg ser forskjell :O hahah ska begynne å ta kver uke.
E i uke 11 :D

I uke 9+1 og nå er den på tur. Buksene mine kan jeg snart pakke bort for et års tid :shifty: Barn nr 3 :shy:
Jeg blir så sinnsykt stor så blir spennende å se denne gangen. Har fremovervendt livmor, så mulig det gjør til at jeg bærer «alt» utenpå:joyful:

Back
Topp