Mage?

8+2 i dag og har fått mage, men livmora er ganske langt oppe syns jeg... så gravid ut mens jeg gikk på ivf-medisiner også, da var jeg enda større enn nå!
 
Ca 8+5 i dag, men her er det bare masse luft. Mye løs hud på magen etter de to andre svangerskapene og delte magemuskler, så tipper det kommer til å synes når jeg bikker 12 uker :)
 
Både venner og familie. Det gikk veldig inn på meg og sitter enda, så jeg er redd dette blir en ny runde, men håper ikke det. Fikk septemberbaby sist, så var jo «mer gravid» over sommeren da enn nå, så kanskje det ikke blir like påfallende denne gang, så lenge kroppen vokser i samme tempo, men det vet man ikke. Fikk også høre at jeg aldri fikk tilbake kroppen min etter graviditet, heldigvis tok de feil.
Synes selv det er koselig at magen vokser fordi magen = baby, men når folk blander inn «bred over rumpa», spar meg :shifty:

Jeg skjønner deg veldig godt. Jeg er litt rundt av natur og fikk massevis av komplementer for at jeg så så slank ut og ikke gikk opp i vekt ila mitt forrige svangerskap. Jeg husker godt at jeg stusset over hvor mange som snakket til meg om det. Jeg fikk nesten litt angst hver gang jeg skulle til legen å veie meg da jeg ble redd for å legge på meg.

Syns det var ganske trist at fokuset skal ligge så mye på det.
 
High waist skinny jeans gled på som normalt her idag og det var egentlig en lettelse siden jeg bare er 6+5. Gruer meg til det synes, vektoppgang osv. Fikk så mye piss forrige gang om store pupper og stor rumpe at jeg bare ble helt satt ut. Jeg gikk opp 12kg fra startvekt til jeg fødte og jeg vet at det er helt innafor og slettes ikke «mye». Men jeg orker ikke å skulle rettferdiggjøre det eller bare ta i mot kjipe kommentarer osv :sorry:
Utrolig unødvendig å kommentere andre sin kropp uavhengig av om de er store, tynne, høye, lave eller gravide! Skjønner ikke at folk føler det er greit uansett hva kommentaren handler om :mad: Du får kommentere tilbake om at de har lagt på seg/begynt å bli tynne i håret/har fått gule tenner eller noe annet neste gang det skjer :joyful:
 
Jeg er ivf gravid, og blir alltid veldig oppblåst når jeg blir gravid. Ser ut som jeg er i 4 mnd, er i uke 7. Det gode ved corona krisen er andre enn mann og barn ser magen. Er redd datteren min snart begynner å spørre, men vi vil vente med å si noe til etter uke 12 da jeg mistet i forrige svangerskap.
 
Back
Topp