Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Både venner og familie. Det gikk veldig inn på meg og sitter enda, så jeg er redd dette blir en ny runde, men håper ikke det. Fikk septemberbaby sist, så var jo «mer gravid» over sommeren da enn nå, så kanskje det ikke blir like påfallende denne gang, så lenge kroppen vokser i samme tempo, men det vet man ikke. Fikk også høre at jeg aldri fikk tilbake kroppen min etter graviditet, heldigvis tok de feil.
Synes selv det er koselig at magen vokser fordi magen = baby, men når folk blander inn «bred over rumpa», spar meg
Utrolig unødvendig å kommentere andre sin kropp uavhengig av om de er store, tynne, høye, lave eller gravide! Skjønner ikke at folk føler det er greit uansett hva kommentaren handler om Du får kommentere tilbake om at de har lagt på seg/begynt å bli tynne i håret/har fått gule tenner eller noe annet neste gang det skjerHigh waist skinny jeans gled på som normalt her idag og det var egentlig en lettelse siden jeg bare er 6+5. Gruer meg til det synes, vektoppgang osv. Fikk så mye piss forrige gang om store pupper og stor rumpe at jeg bare ble helt satt ut. Jeg gikk opp 12kg fra startvekt til jeg fødte og jeg vet at det er helt innafor og slettes ikke «mye». Men jeg orker ikke å skulle rettferdiggjøre det eller bare ta i mot kjipe kommentarer osv