Mage?

Novembersprout

Betatt av forumet
Novemberlykke 2020
Jeg er førstegangsgravid (har lest at det kan ha noe å si) og er kun i slutten av uke 7, men føler allerede at jeg har en baby bump. Er det mulig? Det kan jo selvsagt bare være oppblåsthet eller 2kg korona-vekt o_O:joyful:
 
Er 9+5 og her viser ingenting! Men eg hadde nesten ikkje mage forrige gang! Visste litt 17.mai når eg gjekk i bunad. Mini var født 26.juni hehe..
 
10+0. Her vises det! Så syns det er greit å gå hjemme nå...:woot:
 
Synes det selv ser synes, men kan være hodet som tuller ! :)
 
Her synes det ikke enda. Er 8 uker i dag og andregangs. Men er ganske oppblåst, så føles jo ut som man har fått bump likevel
 
Jeg får kveldsmage, på morgenen er det helt flatt :joyful: er 9+3 og trodde ikke det skulle være synlig enda, så det er jo litt gøy!
 
Sist gang fikk jeg mage rundt uke 12, så forventer mage rundt samme tidspunkt, om ikke tidligere. Syns allerede at jeg så smått begynner å få mage, men livmoren er jo ikke så høyt enda, så det kan egentlig ikke være mulig, hvis ikke det er tvillinger :bag:Mye oppblåst derimot. Jeg er 6 mnd på vei etter å ha spist mat :p:hilarious:
 
Nr 5 her (3 fullgåtte og en engel) (svangerskap nr 2 på 8 mnd) og jeg ser ut som at jeg er rundt måned 6 / 7 / 8 ;) Og jeg har flat mage til vanlig. Helt greit å gå hjemme nå, for det er umulig å skjule. Så her snakker vi oppblåst ut av en annen verden. Blitt mer og mer oppblåst for hvert svangerskap.
 
Jeg mistenker også at det hovedsaklig skyldes luft/mat. Prøver å spise sunt, men er jo sulten heeele tiden. Og i tillegg oppblåst :dontknowFortsetter det slik kommer jeg jo til å ende opp som en hvalross :smiley-bounce022:smiley-bounce022
 
Vises litt her, men livmoren er jo fortsatt langt nedi bekkenet, så er nok ikke «gravidmage». 4.svangerskap dette, 2 fullgåtte. Har ikke gått noe opp i vekt, så er nok oppblåst.
 
Her er livmoren kommet ca halvveis mellom symfysen og navlen, uke 9+5. Er to inni der og andre graviditet på to år så det har nok litt å si:rolleyes:
 
Begynner å stramme veldig i dongeribukser iallefall:yuck: men er nok en del hormoner fra ivf medisin som gjør meg sykt oppblåst!
 
High waist skinny jeans gled på som normalt her idag og det var egentlig en lettelse siden jeg bare er 6+5. Gruer meg til det synes, vektoppgang osv. Fikk så mye piss forrige gang om store pupper og stor rumpe at jeg bare ble helt satt ut. Jeg gikk opp 12kg fra startvekt til jeg fødte og jeg vet at det er helt innafor og slettes ikke «mye». Men jeg orker ikke å skulle rettferdiggjøre det eller bare ta i mot kjipe kommentarer osv :sorry:
 
High waist skinny jeans gled på som normalt her idag og det var egentlig en lettelse siden jeg bare er 6+5. Gruer meg til det synes, vektoppgang osv. Fikk så mye piss forrige gang om store pupper og stor rumpe at jeg bare ble helt satt ut. Jeg gikk opp 12kg fra startvekt til jeg fødte og jeg vet at det er helt innafor og slettes ikke «mye». Men jeg orker ikke å skulle rettferdiggjøre det eller bare ta i mot kjipe kommentarer osv :sorry:

Hvem fikk du høre det av?
 
Sniker
Det er mye mulig at det er tarmene som er oppblåst :happy:
 
Hvem fikk du høre det av?
Både venner og familie. Det gikk veldig inn på meg og sitter enda, så jeg er redd dette blir en ny runde, men håper ikke det. Fikk septemberbaby sist, så var jo «mer gravid» over sommeren da enn nå, så kanskje det ikke blir like påfallende denne gang, så lenge kroppen vokser i samme tempo, men det vet man ikke. Fikk også høre at jeg aldri fikk tilbake kroppen min etter graviditet, heldigvis tok de feil.
Synes selv det er koselig at magen vokser fordi magen = baby, men når folk blander inn «bred over rumpa», spar meg :shifty:
 
Jeg er førstegangsgravid (har lest at det kan ha noe å si) og er kun i slutten av uke 7, men føler allerede at jeg har en baby bump. Er det mulig? Det kan jo selvsagt bare være oppblåsthet eller 2kg korona-vekt o_O:joyful:

Mest sannsynlig hormoner og luft i magen :) Som regel kommer ikke babybumpen før livmoren begynner å komme opp fra bekkenet.

Er 8+2 i dag og flergangsfødende. Ser bare feit ut :hilarious:
 
Back
Topp