Mage?

Venter nr 3, i uke 11. merkes godt at noe har skjedd her.. får ikke igjen buksene mine og joggebuksene er ubehagelig.. (stjeler mannens)
Ganske flat mage til vanlig selv om jeg ikke er tynn.
 
Jeg var på tul i dag er i følge gynokologen 14 + 2 :) Har kanskje litt mer kul en vanlig, men mulig det bare er at jeg er litt mer oppblåst enn tidligere. Klærne mine passer helt fint enda.
 
15+2 idag, og har fått meg en liten mage, barn nr 2 :) Kjenner også livmora oppe med navveln, så synes den har kommet høyt opp.
 
På ultralyd i dag sa ho at livmora mi er nesten oppunder navlen allerede, så ikkje rart eg har mage laughing6
 
I dag kommenterte en mannlig kollega at han så at magen hadde kommet litt og lurte på om jeg var 1 eller 2 mnd på vei:hilarious: Tydeligvis ikke helt oppdatert på svangerskapslengde:p
 
14+4 nå og har blitt noe større, men bare sånn at det ser ut som om jeg har lagt på meg pga mat og lite trening... klærne begynner å bli trangere, men bruker fortsatt «mine» klær.... gleder meg til jeg blir mer synlig gravid og ikke bare ser tjukk ut
 
11+4 her, 3 svangerskap :) Det er kommet såpass mage at vi måtte bare si det til barna, og jobben neste nå :)
 
Svangerskap nr 2, ser ut som jeg har spist meget godt de siste mnd.. Heldigvis så kan jeg se gravid ut med gravidbukse og tettsittende topp :happy090
 
Kjenner livmora når jeg ligger på ryggen og har full blære. Syns ikke oppreist. Tok lang tid med de første også. Kjipt første gang, da ville jeg se gravid ut med en gang. Nå er det egentlig bare deilig at den drøyer.
 
Magen kom ganske kjapt, vanskeligt å sjule, fått spørsnål om jeg er 5mnd på vei. Njaa e bare 3:hilarious: (13+4) men dette e nå 2svangerskap, blir akkuratt 2år mellom barna:shy:
 
Back
Topp