Mage?

Bkno2816592

Flørter med forumet
noen som har fått mage? Uke 13 her, en bitte bitte liten kul, men når jeg ligger på ryggen er den helt flat, gleder meg veldig til å få mage :love7
 
Er 14+4 og nokså stor kul her:happy: er tredje gangs så det kan ha noe å si .... slappere muskulatur:wideyed:
 
Uke 13 og helt klart en liten kul. Selv om jeg er førstegangs. Klarer ikke å trekke inn magen lenger, og det gikk i starten når det var mest luft.
 
Uke 13 og helt klart en liten kul. Selv om jeg er førstegangs. Klarer ikke å trekke inn magen lenger, og det gikk i starten når det var mest luft.


Syns min er så utrolig liten :( vil ha mage nå
 

Vedlegg

  • 237CE9D1-8842-47B0-81AF-9FC1204F191C.jpeg
    237CE9D1-8842-47B0-81AF-9FC1204F191C.jpeg
    23 KB · Visninger: 57
  • 94FED82B-CF1A-401F-AE29-6427061A2911.jpeg
    94FED82B-CF1A-401F-AE29-6427061A2911.jpeg
    19,2 KB · Visninger: 59
Syns min er så utrolig liten :( vil ha mage nå

Skjønner følelsen, men min ser foreløpig mer ut som om jeg har lagt på meg litt eller forspist meg enn en babymage :p så kunne nesten like gjerne vært flat... fordelen er jo også at du kan bruke de vanlige klærne dine litt til! Savner allerede å passe inn i buksene mine :)
 
Skjønner følelsen, men min ser foreløpig mer ut som om jeg har lagt på meg litt eller forspist meg enn en babymage :p så kunne nesten like gjerne vært flat... fordelen er jo også at du kan bruke de vanlige klærne dine litt til! Savner allerede å passe inn i buksene mine :)


Eneste fordelen er å bruke de vanlige klærne litt til ja :) men er jo så koselig med gravid mage :)
 
Begynt å få en bitteliten kul. Og vanskeligere å holde inne magen enn vanlig, så ser litt ut som en liten babymage. Omtrent 14 uker på vei.
 
Uke 11 her. Har en del mage fra før, fordi jeg er overvektig og har vært gravid en gang før. Men ingen tegn til mage fra livmoren enda.
 
Masse mage her allerede :p Nr.3 og føler meg allerede som uke 25 ish:hilarious:
Her og! 13+1 no, og eg sliter skikkelig med å finne klær å gå med som passer.
Er svangerskap nr 4 då, som eg går fullt ut. Har og hatt 2 SA inni mellom her. Men dei rakk nok ikkje å utvide magen da eg mista i uke 6 og uke 7.
 
12+6 ganske lenge hatt sånn oppblåst age og en bitteliten kul helt nede ved skambeinet. Bare akkurat nok til at jeg ser ut som jeg har lagt på meg og ikke kan gå med vanlige bukser. Syns dette mellomstadiet er litt vanskelig.
 
Uke 13+2 her og magen er godt synlig. Flere jeg har møtt ute/ på butikken som har gratulert :hilarious::p
 
14+1 og nr 3 her. Har fått mage, kjenner og ser kulen godt når jeg ligger på rygg.
Passer ikke mine vanlige bukser lenger :p
 
11+0 og helt flat mage. Lang overkropp så jeg kommer nok veldig langt før den synes
 
Back
Topp