Mage?

Jeg har en ganske grei mage allerede. Er 12+0 i dag, vet at det messte er luft, men er ubehagelig å ha på seg bukser som strammer over magen, så jeg har levd i joggebukser og tights de siste 3 ukene :playful:
 
Jeg har fått en liten kul nederst på magen, og jeg kjenner det at jeg gidder ikke å gjør altfor å skjule det. Jeg er 8+6 i dag og jeg er andregangs.
 
Tredje og har merket en kul nederst tross litt ekstra fra før. Magen har fått en annen form, magesekken er jo alltid tom så det er en god klump nederst. Ser ut som jeg er 5/6 mnd :shifty: men meste er fett
 
Er bare 9+2, men syns at "mat"magen har stått langt ut lenge! Føler folk ser på den også. Er vel ikke babymage, men naturlig at andre deler av magen stikker ut når det blir så fullt der inne. Litt irriterende når det bare er luft?? Pluss at alle klærne er jo så trange.
 
Har hatt enormt oppblåst mage i fleee uker. Buksene strammer, så alle jeans er byttet ut med bukser med strikk som lå i skapet Når jeg imidlertid ENDELIG fikk gått på do de siste dagene forsvant nesten magen, haha!
 
Magen har blitt litt rundere helt nederst bare Nok til at de som vet kan se det om jeg har tettsittende klær. Er 9+2 nå.
 
Innbiller meg at magen er kommet, i alle fall i dag [emoji23] Er 11 uker og eeeeekstremt oppblåst. Skikkelig Au! Ser ut som jeg er fem uker på vei må slutte å spise alt jeg reagerer på, som tydeligvis er minst melkeprodukter, brød, kaffe og läkerol [emoji14]
 
Ja kom ca 11+0. Mulig livmoren kom over skambeinet da. Forrige gang så jeg litt tykk ut frem til 3. Trimester men denne gangen har sprettmagen kommet med en gang.
 
Back
Topp