Mage?

~ Cathrine ~

Forelsket i forumet
Desemberlykke 2018
Noen som begynner å få mage?

Jeg er 9+6 og har nå en tydelig kul nederst på magen.. har noen kilo ekstra, men det er ganske vanskelig å skjule magen :rolleyes:
Var i bryllup i helgen og det var flere som kommenterte det etter at jeg sa jeg var gravid.

Fortalte også nyheten til morfar før helgen og han sa "ja! Jeg syntes du hadde lagt på deg en del på magen!" :laughing001

Mannen min mener jeg bør være stolt av magen og graviditeten... men jeg vet jo at det meste bare er luft og ikke baby :p

Trodde ikke det skulle bli så synlig så raskt...
 
Noen som begynner å få mage?

Jeg er 9+6 og har nå en tydelig kul nederst på magen.. har noen kilo ekstra, men det er ganske vanskelig å skjule magen :rolleyes:
Var i bryllup i helgen og det var flere som kommenterte det etter at jeg sa jeg var gravid.

Fortalte også nyheten til morfar før helgen og han sa "ja! Jeg syntes du hadde lagt på deg en del på magen!" :laughing001

Mannen min mener jeg bør være stolt av magen og graviditeten... men jeg vet jo at det meste bare er luft og ikke baby [emoji14]

Trodde ikke det skulle bli så synlig så raskt...
Andre svangerskapet mitt og jeg syns det er tydelig allerede [emoji85]
Magen har på en måte blitt spissere [emoji23]
Selv om jeg også har en del kilo ekstra så har alltid brystene vært lengst ut, nå titter magen ut foran [emoji28]
 
Er forresten 10+2 i dag da [emoji14]
 
Du er ikke alene, alle kikker på magen min, jeg har ingen klær som vil skjule den :p
Jeg er nok veldig oppblåst og full av mat..hehe.
Men det er litt gøy ;)
Er 10+6 i dag...
 
Jeg har hatt mye mage i flere uker.. sannsynligvis mest oppblåst...
 
Du er ikke alene, alle kikker på magen min, jeg har ingen klær som vil skjule den [emoji14]
Jeg er nok veldig oppblåst og full av mat..hehe.
Men det er litt gøy ;)
Er 10+6 i dag...
Er litt spent på om noen av foreldrene på jobb kommer til å tørre og spørre før sommern [emoji23][emoji23]

Skjønner ikke hvor alle de litt romslige toppene mine har blitt av [emoji85]
Venter på noen i posten nå, men t-skjortene mine har sklidd veldig opp den siste uka [emoji23][emoji23]
 
Haha! Okei.. godt å høre at jeg ikke er alene iallfall :p
Når er det "greit" å vise den fram tenker dere? Det er jo ikke babymage liksom :laughing001
Dette er min første.. og jeg var redd jeg ikke ville få mage før kjempesent i svangerskapet :dance018
 
Haha! Okei.. godt å høre at jeg ikke er alene iallfall :p
Når er det "greit" å vise den fram tenker dere? Det er jo ikke babymage liksom :laughing001
Dette er min første.. og jeg var redd jeg ikke ville få mage før kjempesent i svangerskapet :dance018

Gjør det når du føler for det selv, når du syns det er komfortabelt :)
Jeg bryr meg lite om magen min er stor, og jeg er også rusta for å ta i mot kommentarer som "så stor du er", "så fort magen kom" osv. For det er mange som prater før de tenker. Koselig med mage tidlig! :)
 
Er litt spent på om noen av foreldrene på jobb kommer til å tørre og spørre før sommern [emoji23][emoji23]

Skjønner ikke hvor alle de litt romslige toppene mine har blitt av [emoji85]
Venter på noen i posten nå, men t-skjortene mine har sklidd veldig opp den siste uka [emoji23][emoji23]

Haha.. alle er redd for å gå i fella, så de tør ikke spørre :p
Digg med nye topper :)
 
Haha.. alle er redd for å gå i fella, så de tør ikke spørre [emoji14]
Digg med nye topper :)
Var en mamma på en annen avdeling som hadde slengt ut til kollegaen min rett etter at ho kom tilbake fra permisjon;
Herlighet, skal du ha en til allerede?! [emoji85][emoji23]

Men ja, de aller, aller fleste er nok for redde til å spørre [emoji23]
Mulig at noen av foreldrene jeg hadde i fjor, da vi mistet storesøster, tør og spørre [emoji4]
De vet jo at vi prøver [emoji14]
 
Var en mamma på en annen avdeling som hadde slengt ut til kollegaen min rett etter at ho kom tilbake fra permisjon;
Herlighet, skal du ha en til allerede?! [emoji85][emoji23]

Men ja, de aller, aller fleste er nok for redde til å spørre [emoji23]
Mulig at noen av foreldrene jeg hadde i fjor, da vi mistet storesøster, tør og spørre [emoji4]
De vet jo at vi prøver [emoji14]
Ups liksom :rolleyes:
Jeg dreit meg ut en gang, jeg trodde dama ikke hadde fått ut ungen. Hu gikk helt aleine og magen var relativt stor. Hu svarte at ungen var 2 uker..:facepalm:

Da kan det jo hende du får noen spørsmål etterhvert da :)
 
Ups liksom :rolleyes:
Jeg dreit meg ut en gang, jeg trodde dama ikke hadde fått ut ungen. Hu gikk helt aleine og magen var relativt stor. Hu svarte at ungen var 2 uker..:facepalm:

Da kan det jo hende du får noen spørsmål etterhvert da :)
[emoji23][emoji23]
Honest mistake, er jo ofte ikke SÅ stor forskjell to uker etter fødsel og litt uvanlig å være uten ungen så tidlig [emoji6]
 
Ingen antydning her. Bare luft og flapp... stor mage på kvelden, mindre på morningen = klassisk bloat... [emoji51][emoji85]

Wellwell... må vel bare vente i spenning da.
 
Begynt å få mage her også. Så må handle meg litt større tshorter/topper for å skjule litt til [emoji23]
 
Har på en måte alltid hatt litt mage selv om jeg er slank, f.eks. får jeg skikkelig foodbaby etter mat/drikke. Nå har jeg jo mistet noen kilo også, men nå er det en babykul helt nederst. Kjenner også at det er mer sprett i magen helt nederst.

For meg er det relativt lett å skjule, for vi har alltid fleipet med foodbaby og "store" mager i familien. Vi skal holde det hemmelig til etter oul.
 
Har på en måte alltid hatt litt mage selv om jeg er slank, f.eks. får jeg skikkelig foodbaby etter mat/drikke. Nå har jeg jo mistet noen kilo også, men nå er det en babykul helt nederst. Kjenner også at det er mer sprett i magen helt nederst.

For meg er det relativt lett å skjule, for vi har alltid fleipet med foodbaby og "store" mager i familien. Vi skal holde det hemmelig til etter oul.

Oj, klarer dere å skjule det så lenge? [emoji33][emoji85]
 
Oj, klarer dere å skjule det så lenge? [emoji33][emoji85]
Ja:happy: jeg er redd magen kan bli for stor slik at vi må si det før, men sånn i forhold til å dele nyheten så koser vi oss veldig med at det kun er vi som vet.
 
Syns jeg har fått bittelitt mage ja. Den står litt mer ut enn vanlig nå. Er 11+0 så er vel ikke helt usannsynlig at lille er i ferd med å komme opp av bekkenet ganske snart, men tror det er mest luft egentlig
 
Eg har og meir mage enn vanlig, men så har eg ein ganske stor diastase óg etter dei to andre svangerskapa. Det skal derfor ikkje så mykje til før magen poppe meir fram, luft og anna :bored:. Det kjennes óg ut som livmora har komt opp av bekkenet her :Heartred
 
Back
Topp