Mage

Mariell78

Flørter med forumet
Hei, er det noen som har begynt å få synlig gravidmage enda?

Her er det ingen antydning, men jeg er kun 7+2. Sist jeg var gravid (7 år siden), fikk jeg ikke antydning til mage før rundt 15-16 uker. Mulig den kommer før 2.gang?

Last edited:
En venninne av meg hadde synlig gravid mage når hun var 12 uker, med sitt første og eneste barn. Så alt kan skje. Men jeg sa "hvis du har mage allerede så kommer du til å bli svær" og jeg hadde rett, hun ble gedigen [emoji23]

Hei, er det noen som har begynt å få synlig gravidmage enda?

Her er det ingen antydning, men jeg er kun 7+2. Sist jeg var gravid (7 år siden), fikk jeg ikke antydning til mage før rundt 15-16 uker. Mulig den kommer før 2.gang?
Hvis det er 7 år siden forrige graviditet så kan det godt være det tar like lang tid før du får mage. Kroppen har jo hatt god tid til å finne formen igjen [emoji4]

Jeg er 6 uker på vei og har skikkelig oppblåst mage [emoji23] Gleder meg til det blir babymage istedenfor! :-)

9 uker på vei, liten bump allerede, men mest luft og har dessverre litt fra før. Men aldri slik som nå...

Jeg har enorm oppblåst-mage, særlig utover dagen. Babymagen min kommer nok ikke før uti 2.trimester.

Sist fikk jeg ikke mage før uke 20.. denne gang har jeg litt mer innpakning i utgangspunktet, men er foreløpig bare oppblåst [emoji4] usikker på hvor langt jeg er på vei nå, ca 6+x [emoji4]

Noen som vet om magen kommer fortere hvis man har hatt sen SA før? Mistet da jeg var akkurat over i uke 15.. gleder meg sånn til magen begynner å komme :-)

Noen som vet om magen kommer fortere hvis man har hatt sen SA før? Mistet da jeg var akkurat over i uke 15.. gleder meg sånn til magen begynner å komme :-)

Kanskje litt fortere, men livmoren kommer ikke over symfysen før rundt uke 12 ca. Før det, er en eventuell mage bare oppblåste tarmer. Men det kan være at livmoren vandrer litt fortere opp etter det ettersom den allerede har banet vei en gang før. Du ser kanskje en liten skjev kul når du ligger på ryggen etter uke 12. Trøst deg med at kjempemagen kommer tidsnok [emoji4][emoji173]

Hvis det er 7 år siden forrige graviditet så kan det godt være det tar like lang tid før du får mage. Kroppen har jo hatt god tid til å finne formen igjen [emoji4]

Jeg er 6 uker på vei og har skikkelig oppblåst mage [emoji23] Gleder meg til det blir babymage istedenfor! :-)

Ja, det er sant, er jo så lenge siden. Selv om jeg vil skjule det en stund til gleder jeg meg til å se litt mage [emoji4].

Ingen mage. 10 uker i dag i følge appen min. Sist fikk meg mage først i uke 20-22. Blir spennende å se :-)

Jeg ervalgte spent, tredjemann og nesten ingen mage med de to første. Aldri vært tungt å være gravid før.

Jeg har allerede fått en god kul, er såklart bare luft enda men det har likevel vært vanskelig å skjule siste 1,5 uke[emoji28] Spesielt om kvelden er jeg SÅ oppblåst med mage tilsvarende 20 uker liksom [emoji23][emoji13][emoji85] 8+5 og venter nr 3. Kan ikke huske når luftmagen byttet plass med babymagen de andre to gangene [emoji12]

Er 8+0 i dag,å magen min er gigantisk,spesielt på kveldene! Gleder meg til jeg kan skylle på baby å ikke luft:p

Her begynner magen å komme så smått (9+2) føler faktisk ikke at det er luft mage, men kan jo være det :p

Magen har formelig eksplodert i løpet av de siste dagene her, det er helt umulig å holde den inne, og jeg har nesten ingen klær som skjuler den skikkelig. [emoji33] Men det er jo bare luft, selvfølgelig, selv om jeg også begynner å få en liiiten bulk helt nederst (livmoren skyver magefettet oppover[emoji23]). Kapitulerte og fant fram gravidbukse i dag. Orker ikke noe som klemmer på magen. Er 9+1, forresten, og andregangs (eller tredjegangs, hvis vi skal regne med MA).

Back
Topp