Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er nok luft. Jeg har også luft, alle veier [emoji23] skyter raketter ut av rumpa mi [emoji23]Jeg er 6+6 og har mage, men er vel bare luft [emoji6]
Hvis det er 7 år siden forrige graviditet så kan det godt være det tar like lang tid før du får mage. Kroppen har jo hatt god tid til å finne formen igjen [emoji4]Hei, er det noen som har begynt å få synlig gravidmage enda?
Her er det ingen antydning, men jeg er kun 7+2. Sist jeg var gravid (7 år siden), fikk jeg ikke antydning til mage før rundt 15-16 uker. Mulig den kommer før 2.gang?
Noen som vet om magen kommer fortere hvis man har hatt sen SA før? Mistet da jeg var akkurat over i uke 15.. gleder meg sånn til magen begynner å komme![]()
Hvis det er 7 år siden forrige graviditet så kan det godt være det tar like lang tid før du får mage. Kroppen har jo hatt god tid til å finne formen igjen [emoji4]
Jeg er 6 uker på vei og har skikkelig oppblåst mage [emoji23] Gleder meg til det blir babymage istedenfor!![]()