Mage

De sier jo at livmoren er som en ballong. Første gang er den vanskelig å blåse opp, men for hvert svangerskap går det kjappere og kjappere. Så er vel ikke uvanlig å få raskere mage når man har et eller flere svangerskap bak seg.

Jeg er bare oppblåst, men ser jaggu ut som babymage! Mistenker at folk begynner å lure snart! Prøver å skjule, men ikke så lett! Klarer heller ikke stramme bukser lengre, så nå blir det skjørt fremover her! Noen som vet hvor de selger fine mammaklær?

Det er så vondt å gå med jeans utpå dagen!!!

Hva går man med før man tar fram gravidbuksene egentlig?

Det er så vondt å gå med jeans utpå dagen!!!

Hva går man med før man tar fram gravidbuksene egentlig?
Lurer jeg også på! Ingen av buksene er komfortable, og jeg føler det er aaaltfor tidlig å handle inn mammaklær ennå. Har en følelse av at mammaklær kommer til å fremheve magen, og det vil jeg ikke så lenge det er bare luft:p

Lurer jeg også på! Ingen av buksene er komfortable, og jeg føler det er aaaltfor tidlig å handle inn mammaklær ennå. Har en følelse av at mammaklær kommer til å fremheve magen, og det vil jeg ikke så lenge det er bare luft:p
Jeg har mange bukser fra forrige gang, men synes det er litt tidlig enda. Buksene fremhever jo ikke magen, de presser bare ikke der det er vondt.

Jeg er bare oppblåst, men ser jaggu ut som babymage! Mistenker at folk begynner å lure snart! Prøver å skjule, men ikke så lett! Klarer heller ikke stramme bukser lengre, så nå blir det skjørt fremover her! Noen som vet hvor de selger fine mammaklær?
Jeg handla på HM sist, og syns de hadde veldig mye fint som ikke så ut som direkte mammaklær alltid :)

Forøvrig så så jeg at babyshop har salg på noe mammaklær :)

Har egentlig gått litt ned i vekt jeg :o
Men det snur vel kjapt nok. Ingen mage enda her jeg er 4+2 :) Litt for tidlig kanskje?

Bare oppblåst... og da mener jeg ganske mye.. skal vel godt gjøres og få gravidmage så tidlig. Babyen ligger enda så langt nede og er så liten:) men de fleste blir ganske oppblåste! Mye som skjer i kroppen gitt..:p men er nok redd magen kommer til å komme fortere nå med andremann :p koselig det, men lettere å skjule det lengst mulig hvis magen lar vente på seg!

HM sine mamma jeans kan brukes tidlig! Vil ikke sonde fremhever magen heller da de ikke presser den frem:) ingen ser det er mamma bukser heller er så glade i de buksene at jeg brukte dem lenge etter mitt første svangerskap

Nå begynner det å bli virkelig ille her med oppblåsthet! Har sittet i selskap i kveld og vridd meg av ubehag pga dongeribukse som strammer over magen. Når jeg tok av buksa nå, "veltet" magen ut, er nesten komisk:p Er visst nødt til å skaffe meg et par gravidbukser, og noen vide topper, orker ikke ha det så ubehagelig.

Virker rett og slett ikke som magen tåler mat så godt lengre, spiste meg god og mett på middag men ble mer og mer uvel og oppblåst nå etterpå. Må visst skrenke inn porsjonene:D

Er ganske oppblåst så det er ubehagelig med jeans, går med kosebukser og så har eg ei Floyd bukse som alltid har vært stor te meg som e ganske behagelig :-) eg komme nok til å få mage seint pga hudoverskudd etter vekttap :-)

Føler meg litt oppblåst og merker endring i magemusklene allerede. At de driver å flytter seg litt. Høres rart ut men slik var det med de to andre også. ❤️ føler meg på en måte støl.

Jeg føler meg litt blubbete for tiden men det er forde jeg spiser mye usunt. Ikke pga graviditet. Et par uker til nå så er jeg så kvalm at jeg ikke klarer å spise og går ned i vekt. Så jeg tar det helt med ro.

Har egentlig gått litt ned i vekt jeg :eek:
Men det snur vel kjapt nok. Ingen mage enda her jeg er 4+2 :) Litt for tidlig kanskje?

Ofte får ikke folk mage før de er 5-6 mnd å vei :) er 6+4, og ingen antydninger her! Men er jo større pga oppblåsthet :)

Back
Topp