moccamint
Elsker forumet
Jeg synes også mageanlegget er større nå to år etter fødsel og 4 måneder etter MAJa da.har det vel litt å si at jeg fikk sønnen for par år siden og hadde MA I påsken i år da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg synes også mageanlegget er større nå to år etter fødsel og 4 måneder etter MAJa da.har det vel litt å si at jeg fikk sønnen for par år siden og hadde MA I påsken i år da![]()
Lurer jeg også på! Ingen av buksene er komfortable, og jeg føler det er aaaltfor tidlig å handle inn mammaklær ennå. Har en følelse av at mammaklær kommer til å fremheve magen, og det vil jeg ikke så lenge det er bare luftDet er så vondt å gå med jeans utpå dagen!!!
Hva går man med før man tar fram gravidbuksene egentlig?
Jeg har mange bukser fra forrige gang, men synes det er litt tidlig enda. Buksene fremhever jo ikke magen, de presser bare ikke der det er vondt.Lurer jeg også på! Ingen av buksene er komfortable, og jeg føler det er aaaltfor tidlig å handle inn mammaklær ennå. Har en følelse av at mammaklær kommer til å fremheve magen, og det vil jeg ikke så lenge det er bare luft![]()
Jeg handla på HM sist, og syns de hadde veldig mye fint som ikke så ut som direkte mammaklær alltidJeg er bare oppblåst, men ser jaggu ut som babymage! Mistenker at folk begynner å lure snart! Prøver å skjule, men ikke så lett! Klarer heller ikke stramme bukser lengre, så nå blir det skjørt fremover her! Noen som vet hvor de selger fine mammaklær?
Forøvrig så så jeg at babyshop har salg på noe mammaklærJeg er bare oppblåst, men ser jaggu ut som babymage! Mistenker at folk begynner å lure snart! Prøver å skjule, men ikke så lett! Klarer heller ikke stramme bukser lengre, så nå blir det skjørt fremover her! Noen som vet hvor de selger fine mammaklær?
Haha, kjenner meg igjen her.Jeg føler meg veldig oppblåst.. er ikke tynn fra før.. men pleier ikke ha bilring over kanten heller.. det føler jeg at jeg har nåblæ..
Jeg føler meg veldig oppblåst.. er ikke tynn fra før.. men pleier ikke ha bilring over kanten heller.. det føler jeg at jeg har nåblæ..
Har egentlig gått litt ned i vekt jeg
Men det snur vel kjapt nok. Ingen mage enda her jeg er 4+2Litt for tidlig kanskje?