Mage

Jeg føler meg veldig oppblåst.. er ikke tynn fra før.. men pleier ikke ha bilring over kanten heller.. det føler jeg at jeg har nå ;) blæ..
 
Jeg føler meg liksom større over magen og at stramme bukser er veldig ubehagelig. Da jeg var gravid i våres begynte jeg med preggypants i uke 6. Forrige gang begynte jeg ikke med det før i uke 15 :)
 
Ser at magen er større, men så mye luftplager jeg har for tiden er det ikke rart:) sist fikk jeg ikke tydelig mage (som andre kunne se) før 5-6 mndr på vei, men håper jo den kommer tidligere dene gang:)
 
Nei ingen mage enda :) og sånn kan det godt holde seg noen mnd til :D
Hadde svæær mage sist og kan ikke si jeg savner å være så stor hehe :)
 
Får man virkelig mage så tidlig?? Sist var det ingen som så det på meg før jeg var kanskje 6mnd på vei :p
 
Jeg var veldig oppblåst i di to forrige ukene, men nå er jeg på normalen igjen Har en ganske flat mage, så var nærvepirrende når jeg var oppblåst, med tanke på at andre skulle mistenke noe
 
Det sies jo at de som har vært gravide før eller har hatt SA/MA får fortere mage.. Jeg fikk mage i uke 8 forrige gang jeg var gravid, men fikk nesten ikke mage før uke 27 med S.. :)
 
Det sies jo at de som har vært gravide før eller har hatt SA/MA får fortere mage.. Jeg fikk mage i uke 8 forrige gang jeg var gravid, men fikk nesten ikke mage før uke 27 med S.. :)
Ja da.har det vel litt å si at jeg fikk sønnen for par år siden og hadde MA I påsken i år da ;)
 
Jeg har megamage spesielt etter jeg har spist. Ekstremt oppblåst til tider. Så, det er jo bare luft :)
 
Når jeg har spist / på kvelden har jeg også stor mage, men ikke når jeg våkner på morgenen. Så det er nok ikke babymage for min del :p
 
Når jeg har spist / på kvelden har jeg også stor mage, men ikke når jeg våkner på morgenen. Så det er nok ikke babymage for min del :p

Akkurat samme her :p
 
Ballongmage i dag! Oppblåst så det ser ut som jeg er 5 måneder på vei:p Håper dette er forbigående, hvis ikke blir det fort over på mammaklær gitt. Dongeribuksa holder på å gi etter i sømmene i dag:D
 
Back
Topp