Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sååå fin mageda jeg var 13 uker, nå er jeg 14+ 2 den synes skikkelig
Magen min for litt over en uke siden, 12+2, men med tvillinger da Vis vedlegget 134085
da jeg var 13 uker, nå er jeg 14+ 2 den synes skikkelig
Her er min
Her er min mage som poppet frem ved 13 uker. Første graviditet, men så er det to da
Vis vedlegget 134046
Hehe so søt du e Tusen takkHerlig struttemage og uten tvil en nydelig mammakropp!
Vis vedlegget 134064 12 uker i dag- hvis ikke jeg er helt på jordet.... Ser ut som at jeg snart skal føde!!! Nr 2 da... Men likevel....
Tenker du ser kjempeflott ut akkurat som du erNå skulle jeg virkelig ønske jeg var tynnere før jeg ble gravid lurer på hvor stor mage jeg ville hatt nå
Altfor mye mage fra før :/
Hehe. Det var koseligEn frodig og vakker kropp, du har all grunn til å være stolt over!
Se på de flotte melkestasjonene da! To deilige skattekamre for den nye verdensborgeren!
Haha måste skratta lite "Se på dom flotte melkestasjonene då"En frodig og vakker kropp, du har all grunn til å være stolt over!
Se på de flotte melkestasjonene da! To deilige skattekamre for den nye verdensborgeren!
Sååå fin mage