Mage

Venterpånr.2

Forelsket i forumet
*MIA*
jeg er nå 13 uker på vei, og syns allerede at jeg har fått ganske "stor" mage. Sammenlignet med bilder fra forrige svangerskap rundt samme tiden, og det er stoor forskjell :p noen andre som har fått mage som syns godt? :)
 
Syns at det viser "allerede" men e ikkje heilt klar for å sei
HELLO WORLD, LOOK AT ME! Så eg prøve å skjula den så godt eg kan.... :smiley-angelic002
He liksom en plan om å fortelle det til folk sjølv fysst :Heartred Kjekt å sjå reaksjonane!

Ca 13 veke :Heartred
 
Med nr 1 fikk jeg ikke mage før rundt uke 20, men denne gang har jeg allerede fått mage og jeg er kun 12 uker på vei. ikke lett å finne klær som skjuler den for jobben. Skal på UL i morgen og vil ikke si noe før etter den pga jeg har større sjanse for å miste.
 
Jeg synes magen min viser veldig godt men samboeren min synes ikke det. Kanskje fordi jeg kjenner det så godt at jeg er gravid. Jeg går og tenker at alle ser på magen min, haha. Var på stranda en dag og da klarte jeg ikke å holde inn magen i det hele tatt. Jeg er 12+0 :)
 
Jeg ser bare litt mer blubbete ut etter min mening. Det er første gang da og har hørt at det tar litt lenger tid før det vises da ofte. Det er begynt å komme noe, men det blir egentlig kjekt når det begynner å se ut som om jeg er gravid og ikke bare tjukk. HEHE. Men jeg godtar absolutt at kroppen forandrer seg for at Lillegull skal få mulighet til å vokse seg frisk og sunn! Det beste er vel at jeg akkurat i dag er på tur ut for å kjøpe meg nye BH-er nå som brystene er i ferd med å velte ut av sin gamle, lille størrelse! Ikke minst at mannen min er så flink til å si at han elsker den myke kroppen min og at det er deilig å klemme på den :Heartbigred
 
jeg er nå 13 uker på vei, og syns allerede at jeg har fått ganske "stor" mage. Sammenlignet med bilder fra forrige svangerskap rundt samme tiden, og det er stoor forskjell :p noen andre som har fått mage som syns godt? :)
Forrige svangerskap startet jeg med mammabukser i uke 20, denne gangen i uke 10. Så det sier vel alt, hehe;)
 
Back
Topp