Mage

Jeg tar opp bukseknappen så fort jeg får anledning :p
 
Jeg lever i "tights" - bukser :p Forrige svangerskap var jeg arbeidsledig og gikk kun med joggebukser :) Kjøpte ikke et eneste gravid-plagg! Blir nok andre boller denne gangen...!
 
Jeg har funnet fram gravid dongeribuksa mi. Pga ryggskade jeg har, får jeg så vondt i ryggen av stramme bukser. Og nå når jeg er så oppblåst så strammer det ekstra mye. Så her er det joggebukse eller graviddongeri.
 
Jeg har funnet fram gravid dongeribuksa mi. Pga ryggskade jeg har, får jeg så vondt i ryggen av stramme bukser. Og nå når jeg er så oppblåst så strammer det ekstra mye. Så her er det joggebukse eller graviddongeri.
 
Er litt oppblåst på kveldene. Men håper magen ikke kommer på lenge da vi vil holde det skjult enda.
 
ÅÅÅÅh, er det et symptom å være oppblåst?? For det er jeg nemlig! Ikke så mye på dagen, men om kvelden eser jeg ut og ser ut som jeg er i 5 mnd... xsmile8
 
ÅÅÅÅh, er det et symptom å være oppblåst?? For det er jeg nemlig! Ikke så mye på dagen, men om kvelden eser jeg ut og ser ut som jeg er i 5 mnd... xsmile8
Helt vanlig.

For meg gir det seg ca når den ekte magen kommer
 
Tja, gradvis de neste mnd

Gå inn på nettsiden til bv og finn den uke til uke, se magen vokser, og se der på magen.

I tillegg er det individuelle forskjeller, og min kommer nok tidligere fordi det er mitt tredje barn.
 
Om kveldene er jeg skikkelig oppblåst. Hvor tar all lufta veien, tro...? Ligger man og superfiser om nettene...:angelic:? For om morgenen er jeg like flat igjen.image.jpg
 
Nå skal d sies at jeg en ganske lubben, og har mage fra før... men nå er den svær! Alle buksene er trange, og magen vises gjennom alle genserene jeg har. Så jeg er megaoppblåst :p
 
Vis vedlegget 115392
Her er min mage 3+5 og spiren er 0,36 -1 mm.
Er 160cm + 75kg og en BMI på 29,3 (overvektig/nærmer seg fedme!).
Skal gi alt for å spise sunt og bevege meg! Veldig beskymret for å nærme meg 3-siffret badevekt under graviditeten.
 
Last edited:
Vis vedlegget 115392
Her er min mage 3+5 og spiren er 0,36 -1 mm.
Er 160cm + 75kg og en BMI på 29,3 (overvektig/nærmer seg fedme!).
Skal gi alt for å spise sunt og bevege meg! Veldig beskymret for å nærme meg 3-siffret badevekt under graviditeten.
Jeg forstår ikke at du kan ha en sånn bmi ut fra bildet! Du ser jo superslank ut! Jeg er 170 og veier 79, så har en bmi på 27. Og jeg har så mye flesk og mage at d ser ut som jeg er gravid i 8 mnd. Jeg passer såvidt str 42! Mn du har jo fantastisk kropp!
 
Jeg forstår ikke at du kan ha en sånn bmi ut fra bildet! Du ser jo superslank ut! Jeg er 170 og veier 79, så har en bmi på 27. Og jeg har så mye flesk og mage at d ser ut som jeg er gravid i 8 mnd. Jeg passer såvidt str 42! Mn du har jo fantastisk kropp!
Hehe! Så søt du er!
Det meste er vel på puppene,lårene og leggene. Junk in the trunk som man sier! Alltid hatt en "timeglass" figur med brede hofter og rumpe + korte ben. Str 32 i bukse. Drømmer om å kunne ha dine ekstra cm i høyden!!
 
Vis vedlegget 115392
Her er min mage 3+5 og spiren er 0,36 -1 mm.
Er 160cm + 75kg og en BMI på 29,3 (overvektig/nærmer seg fedme!).
Skal gi alt for å spise sunt og bevege meg! Veldig beskymret for å nærme meg 3-siffret badevekt under graviditeten.
Ikke for å kritisere men med den kroppen synes jeg det var litt drøyt å si at du er overvektig / fedme. Du ser jo kjempe flott ut og med sånne kommentarer tar det luften ut fra andre som ser slik ut ( altså flott) og dermed å få andre til å føle seg overvektig uten grunn.....synes det var litt trist å lese
 
Back
Topp