Mage

vesla1989

Betatt av forumet
Noen som har fått litt mage allerede? :) Er 4+1 idag og buksa begynner å bli litt trang alt. Satser på at det bare er en inni der :)
 
Hvis jeg sitter på en stol, da strammer buksekanten og gjør meg uvel. Må da skifte sittestilling eller åpne knappen :) (men i tettsittende tskjorte/topp med bukse, så ser jeg ganske gravid ut:pmen tror jeg er sånn fra naturens side, +at jeg er litt oppblåst nå) hvis jeg går inn for det og vil vise det til hele verden, så kan jeg bare ha på meg en trang topp, så kommer det sikkert masse sp.mål, jøss du må jo være 4mnder på vei:laughing005neida er bare 4+3:Dhaha.. (Husker sist svangerskap også, folk trodde det var to inni der, fordi magen var så stor)
 
Oppblåst på ettermiddagen og kveld. Slank igjen (vel. Som før i alle fall) på morgenen.

Jeg blir veldig oppblåst i begynnelsen, før der senere er en ekte mage som tar over
 
Nå har jeg mage fra Før [emoji14]
Men føler meg veldig oppblåst. Men håper det drøyer litt til Før det blir noen synlig mage
 
ImageUploadedByBV Forum1430305698.826588.jpg
ImageUploadedByBV Forum1430305717.194626.jpg

3-4 ukers mellomrom, er gaaanske oppblåst hele tiden :p men har lagt om kosten litt og spiser nå brød, og jeg tror det er det magen reagerer på med å bli opplåst med mye luft :p
 
Oppblåst på ettermiddagen og kveld. Slank igjen (vel. Som før i alle fall) på morgenen.

Jeg blir veldig oppblåst i begynnelsen, før der senere er en ekte mage som tar over
Akkurat samme her også. Super oppblåst i løpet av dagen
 
Godt å høre! Føler meg stort selv. Bærer for mange kilo i utgangspunktet, men synes allikevel at magen er litt oppblåst. Hvordan er dette mulig når knøttet er på str med en ert eller noe??
 
Ikke en ert engang, en millimeter ca.

Oppblåst har ikke med livmoren å gjøre, det er hormoner
 
Hadde vært litt hyggeligere om det var livmoren, enn å være oppblåst :p
 
Kommentar fra gubben:
"du ser jo ut som at du er 6 mnd på vei jo!" :p
Godt å føle seg fin ;-)
 
Vi får ta det som et godt tegn :)
 
Hadde vært litt hyggeligere om det var livmoren, enn å være oppblåst :p
Ja, men det er noen uker til den blir så stor. I sommer det.

Jeg kommer erfaringsvis til å se like gravid ut i juli som i mai. Mai er luft, juli er Begynnende baby
 
Forrige gang jeg var gravid fikk jeg ikke mage før jeg var over halvveis.
 
Jeg ser rett og slett gravid ut, 3 mnd :p mannen bare ler. Er 4+6 i dag. Vi er på ferie, og når jeg kommer hjem et jeg 8 uker. Familien vet ikke noe, men redd de kommer til å se det med en gang:p
 
Back
Topp