Mage

Syns ikke selv at jeg har stor mage, og alle kommenterer at jeg er så heldig som er så liten :-p Men var hos jordmor i går, og hun målte magen min. Ifølge målebåndet hennes var magen min akkurat så stor som den skal være i uke 21 :-)

Ja, føler det var sånn her jeg så ut når jeg var 7 mnd på vei med storebror :p er helt etter kurven da :)

Ja, stor mage for å være knappe 19 uker. Samme som sist, så var vel egentlig forberedt på det

Ja! Lurer på hvordan det skal gå når jeg er såpass stor allerede, og bare er halvveis :-P Det begynner å bli langt til gulvet, for å si det sånn.

Ingen mage her enda.. eller litt om kvelden som kan se ut som en liten dump.. var enda mindre med første og alle sa bare vent til neste... eg venter eg :p "bare" 18 uker enda så kommer vel :)

Jeg har fått stor kul, er bare halvveis og dette er førstemann. Hvordan skal dette gå..:rolleyes:

Gigantisk.. Lurer på hvordan dette skal gå, jeg er jo bare halvveis..! Mange som kommenterer på at jøss, så stor du er, men var det ikke først i juni du skulle ha? Grr...ikke si sånt når dette er førstemann og jeg er stressa nok som det er! Har bare gått opp 4 kg, så bærer nok utenpå, sånn som mange andre har sagt her. Men ja, giga-mage!

Ja,fått en bra mage,men gravid uke 17☺ blir spennende..fikk ganske tidlig sist også..

Føler den er blitt stor, men magen kom plutselig rundt uke 17 -18 og har igrunn stagnert litt :p (22 uker i morgen) vokser vel litt i etapper?

Flat som ei pannekake her :( håper virkelig den spretter ut nå snart er 18 uker til søndag. Blir jo litt engstelig :( vokser den ikke liksom ???

føler den varierer veldig :p føler meg veldig stor på kvelden, men ikke så stor om morgenen :-) noen sier jeg har stor mage, mens andre sier den er liten. så jeg vet ikke helt jeg ;)

Back
Topp