Mage

kristin92

Flørter med forumet
Oktoberskatter 2014
Flere her som ikke har fått mage? Selv synes jeg ikke magen har vokst noe spesielt enda, og jeg er 4 måneder på vei i morgen! Dere som har fått mage, når kom den? :) Begynner å bli utålmodig!

Det kom en liten bull nederst på magen rundt uke 12/13, nå har jeg fått en del mer og er i uke 15+0

Ikke noe mage her heller, annet enn den lille bulen jeg alltid har hatt helt nederst. Klarer ikke kjenne noe livmor heller, men så vet jeg ikke helt hva jeg skal lete etter :p
Den kan gjerne holde seg slik til etter 17.mai for min del :) 14+6 idag :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg begynte å kjenne livmora nederst i magen rundt uke 11, og nå når jeg nærmer meg uke 15 har den kommet opp til navlen. Jeg har sett magen selv siden uke 12, og nå begynner den vel å vises for andre også, litt avhengig av klær :)

Den poppa ut i uke 13! Blir større og større for hver uke :) er 15+3

-Taster fra appen-

Første gang jeg var gravid poppa ikke magen ut før jeg var ca.18-19 uker på vei. Denne gangen var den plutselig der i uke 11!

Har fått god mage nå, men er tredjegangs så har vel litt å si ;-) Kjenner livmoren rett over navelen når jeg ligger på rygg. 16+3 :-)

Det er hardt inni der og buler opp. Kjenner en kant der den slutter, går på ned igjen ;-)
Må ligge på rygg for å kjenne den ;-)

*legge seg på rygg på klemme* Hihi takk, skal klemme litt ikveld og de hva jeg finner :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Spesielt etter uke 10/11 begynte den å komme litt, nå bare strutter den mer og mer ut :-P er 15+3 i dag :-)

Er 14 uker idag og har ikke anntydning til mage ennå :P

14 uker i morgen, synes selv jeg har fått mage, men ingen andre som ser det. Kommer og an på klærne jeg har på meg. I min forje graviditet var det ikke synlig før jeg var 7 mnd. Håper det kommer før nå.

Snart 4 mnd og magen har kommet mer og mer i det siste

Er annengangs og 13 uker i morgen. Magen har såvidt begynt å komme litt nå... Kjente livmoren veldig godt før jeg sto opp for to dager siden:) men ellers på dagen er den vanskelig å kjenne...er så utrolig oppblåst:P

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjente livmoren i uke 6, fikk bekreftet av legen at det var den jg kjente. Hun sa det var fordi jeg er så tynn.
Måtte skifte ut buksegarderoben Pga kul på magen allerede i uke 10 så jg var tidlig ute denne gangen oO tok lenger tid med nr 1 :-)

Jeg har så stor mage at det nesten er litt flaut .. Men har vært slik i alle mine svangerskap. Denne gangen er nok muskulaturen ekstra slapp med tanke på at det bare er 4,5 mnd siden tvillingflødsel i uke 20. Men , men vi er alle forskjellige, og babyene har det like fint om magen er stor eller liten :)

Liiiten mage, men den er ikke spesielt stor enda.. Hadde liten mage forrige gang også :) er 14+1 idag :)

Sent from my IPhone 5C :)

Er tredjegangs. Magen kom frem ca. uke 8/9 denne gangen! :eek: Sist så storesøster det når jeg var i uke 9/10.
Første gangen hadde jeg ikke magen før ca. uke 14.
Nå er det ikke noe tvil at det er noen som gjemmer seg der inne!! ;) Hihi! Uke 14+5 i dag.
:angel13

Back
Topp