Mage

Eg merke da, men tvilepå at andre ser da.
Har så merkelig form på magen i utgangspunktet, ein del polstring og gå langt inn ved navlen...men no e da begynt å flata meir ut ved navlen :P

Jeg hadde SKIKKELIG oppblåst-gravid-mage i uke 11/12, men nå i uke 13 klappet den helt sammen, så jeg har ikke mage lenger :P Er førstegangs da, så det kan vel ta litt tid før den "skikkelige" magen kommer. Kjenner at det vokser og gror i hvert fall :)

Jeg har fått store mage siden uke 12, men nå ser den ut like stor som den var med første mann i uke 24 (uke16+6 i dag)

har ingen mage, utenom den løshuden etter mekttapet. Klarer ikke å kjenne livmor en gang :P Noe som skulle være lett som 3 gangs ;)

Jeg er fire månder nå, og ikke mage enda, ser heller bare litt små feit ut :P Håper den viser seg snart!

Jeg har fått mage nå, men ved første graviditet fikk jeg ikke mage før jeg var nermere seks måneder på vei. Antar at plassen allerede er redd og at det er derfor :)

Jeg ser småfeit ut jeg også, men mammabukser må jeg ha. Annet er bare vondt! Det går i mammabukser og joggebukser <3

-Taster fra appen-

Er 16+0 i dag, og har ikke mye mage. Kjenner en liten bul nederst på magen når jeg ligger på rygg, og kjenner da også livmora inni der, men når jeg står oppreist er jeg bare litt småfeit som før :-( Bruker fremdeles vanlige bukser uten problemer.

I mine forrige to svangerskap var det vel først når jeg var rundt fem måneder på vei, at jeg fikk skikkelig "gravidmage". Gleder meg til den kommer denne gangen også. Er kjekkere å se gravid ut enn småfeit :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg ser ikke magen så godt selv, men de rundt meg sier jeg har begynt å fått mage! Gleder meg til jeg får en skikkelig gravidmage :D

Nå er jeg 18 uker i morgen.. Men har godt med mage ja

Ikke noe særlig synlig mage enda, ikke mer enn jeg allerede har for å si det sånn :/ Men kjenner livmoren godt like under navlen når jeg ligger på magen. Er 17+1 nå. I første svangerskap var det likedan. Tror magen ikke ble godt synlig før i uke 19-20.

Bra å vite at vi er flere.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp