Mage uke 8

Hmm, førstegangsgravid her. Hvordan og hvor kjenner du livmora?? :)

Du kjenner den gjerne lettest om du ligger flatt på ryggen når du er tissetrengt, men flergangsfødende kjenner den nok tidligere enn førstegangsfødende.
Om du har litt ekstra rundt magen kan nok det også gjøre det vanskeligere å kjenne den :)
 
Husker sist jeg var gravid var jeg veldig oppblåst til ca 11-12 uker , og var sikker det var gravidmage. Den forsvant plutselig og den "ordentlige magen begynte rundt 14- 15 uker.
Er veldig oppblåst nå og, så vil ikke vise frem en mage full av gass:p
 
Du kjenner den gjerne lettest om du ligger flatt på ryggen når du er tissetrengt, men flergangsfødende kjenner den nok tidligere enn førstegangsfødende.
Om du har litt ekstra rundt magen kan nok det også gjøre det vanskeligere å kjenne den :)
Takk for svar :) får nok bare vente tålmodig i noen uker til ja :)
 
Jeg er også oppblåst, idag er dog første dagen det kunne sett ut som mage men det handler nok mye om valg av bukse, for ellers ser det bare ut som at jeg la på meg litt ekstra i jula :p er i litt godt hold fra før så regner med den tydelige kulen holder seg mindre synlig en god stund til :)
 
6+5 i dag og føler det ser ut som om jeg snart er hallveis :hilarious: måtte spørre sambo om jeg hadde spist mye i det siste:hilarious: men når jeg fikk tenkt meg om, så var jeg slik med min første også, ekstremt oppblåst! Kan hoppe og drite i dongeribuksene! Hallooo joggebukser!
 
10+0 i dag, og her synes magen nokså godt føler jeg. Er normalt slank, men har fått en kul der nede. Selvfølgelig oppblåst og får alltid et ekstra spekklag som kommer når jeg blir gravid. Dette har vært mykt, men kulen er ganske hard. Har fortsatt et håp om at magen drøyer litt, men er nok ingen vei tilbake her :hilarious:
 
Vises ikke enda her men jeg kjenner livmora godt. Det kommer nok en liten kul runt uke 11-12 hvis jeg husker riktig :Heartred
 
10+2 i dag. Når jeg trekker inn magen så er det kun delen over navelen og opp til ribbebeina som trekker seg inn :wideyed: Så jeg er veldig overrasket over at ingen andre har skjønt at jeg er gravid for den lille bulen under navelen får jeg ikke gjemt bort om jeg så hadde prøvd :shy:
 
10+2 i dag. Når jeg trekker inn magen så er det kun delen over navelen og opp til ribbebeina som trekker seg inn :wideyed: Så jeg er veldig overrasket over at ingen andre har skjønt at jeg er gravid for den lille bulen under navelen får jeg ikke gjemt bort om jeg så hadde prøvd :shy:
Det er akkuratt d samme som har skjedd med meg! Så dette har jeg gitt opp å skjule
 
Back
Topp