Mage uke 8

Ønskerbabynr2

Blir kjent med forumet
Hei.
Jeg er i uke 8 og føler at jeg har allerede siden uke 5 sett ganske gravid ut. Jeg vet det er mest oppblåst, men har noen andre opplevd det samme?

Jeg hadde helt paddeflat mage og små bryster, nå har jeg to store tits med en stor mage som ser ut som den er halvveis i graviditeten.
Er dette noe jeg «stolt» kan vise frem eller bør jeg skjule det?
 
Hei.
Jeg er i uke 8 og føler at jeg har allerede siden uke 5 sett ganske gravid ut. Jeg vet det er mest oppblåst, men har noen andre opplevd det samme?

Jeg hadde helt paddeflat mage og små bryster, nå har jeg to store tits med en stor mage som ser ut som den er halvveis i graviditeten.
Er dette noe jeg «stolt» kan vise frem eller bør jeg skjule det?
Jeg har vært oppblåst siden uke 5 og brystene har vokst ut av BH-ene mine.. Ingen av buksene mine passer, andre enn de med strikk i livet :banghead: Så kjenner meg veldig igjen.. Førstegangsgravid og kler meg så godt jeg kan for å skjule minst frem til uke 12. Er nå 10+5:Heartpink Om du skal vise frem eller ikke, må du nesten finne ut av selv :happy:
 
Stor oppblåst mage her og, var likt forrige gang.. av erfaring blir den borte igjen før gravidmagen kommer
 
Her er og magen kjempeoppblåst, så ille at buksene nesten er for små.
De andre gangene jeg har vært gravid har det pleid å gi seg rundt uke 12. Ikke lenge etter det har jeg kunne se en liten babykul på magen når jeg har lagt på rygg.
 
Jeg er 8+2 og i går kommenterte både min mor og søster at jeg har fått mage. Er nok bare oppblåst, men ser gravid veldig gravid ut. Buksene mine kan jeg bare glemme å gå med. Er vondt når noe strammer på magen!
 
Er 7+6 nå og buksene passer ikke. Har gått til innkjøp av gravidbukser i uke 5 da jeg var veldig oppblåst! Dongribuksene passer ikke nei. Velger selv å prøve å sjule at jeg er oppblåst, men du må velge selv hva som blir rett for deg!
 
Forrige svangerskap måtte jeg begynne med gravidbukser veldig tidlig. Denne gangen har jeg hørt oppblåst litt sporadisk. De siste par dagene har jeg ikke merket så mye, og de vanlige buksene passer helt fint og strammer ikke. Regner med det ikke tar så lang tid før de blir for trange. Hehe. Er 9+0.
 
Jeg er i uke 6 +2 og førstegangsgravid og har vært godt oppblåst siden uke 5, ser ut som om jeg har skikkelig gravidmage og måtte kjøpe mammabukser. Godt å høre jeg ikke er alene om det! Men god bedring til alle som sliter med oppblåst mage, er jo litt ubehagelig.

Om man ønsker å skjule magej tror jeg må være helt opp til en selv :) føler ikke det er noe riktig eller galt svar på det :)
 
Jeg gikk til innkjøp av gravidklær i dag. Alle bukser og tightser strammer sann og det gidder jeg ikke.
 
Fryktelig oppblåst og endel mage her også. Førstegangs og 6+2 i dag. Har bestilt meg flere løse kosebukser som jeg venter på i posten, men hvis de også føles for stramme så må jeg vel gå til innkjøp av mammabukser :rolleyes:
 
Føler jeg ser gravid ut allerede nå i uke ni. Kan ikke huske at jeg hadde mage så fort sist. God og oppblåst. :laughing025
Kan også kjenne livmora som en hard liten klump nederst i magen, men den syns ikke enda da.
 
Føler jeg ser gravid ut allerede nå i uke ni. Kan ikke huske at jeg hadde mage så fort sist. God og oppblåst. :laughing025
Kan også kjenne livmora som en hard liten klump nederst i magen, men den syns ikke enda da.
Akkurat samme her. Synes så godt at det har poppet ut en mange hos meg. Er riktignok oppblåst, men kan kjenne en liten klump nederst.

Her har jeg hatt en Jean Paul bukse som var litt for stor fra før som passer ypperlig nå. Den er så lav på livet, så går fint å ha på seg. Jeg kjenner jeg foretrekker å ha på kjole. Gleder meg til å slippe ha strømpebukse eller noe under den. Helst sprade rundt i bikini :hilarious::wideyed:
 
Føler jeg ser gravid ut allerede nå i uke ni. Kan ikke huske at jeg hadde mage så fort sist. God og oppblåst. :laughing025
Kan også kjenne livmora som en hard liten klump nederst i magen, men den syns ikke enda da.
Hmm, førstegangsgravid her. Hvordan og hvor kjenner du livmora?? :)
 
Hmm, førstegangsgravid her. Hvordan og hvor kjenner du livmora?? :)
Jeg kjenner den som en klump helt nederst ved "skambeinet" (hater det ordet). Den er liksom hardere enn blæra. Den blir større og vokser høyere opp etter hvert. Det kommer til å bli veldig tydelig for etterhvert som månedene går.
 
Jeg kjenner den som en klump helt nederst ved "skambeinet" (hater det ordet). Den er liksom hardere enn blæra. Den blir større og vokser høyere opp etter hvert. Det kommer til å bli veldig tydelig for etterhvert som månedene går.
Hmm ok. Jeg innser når jeg trykker meg der nede, at jeg aldri har kjent hvordan det er når man ikke er gravid og har derfor ingen sammenligningsgrunnlag :hilarious: Har også litt ekstra rundt magen, så det blir spennede når det merkes litt bedre.
 
Har vært så oppblåst siden uke 5, det er helt latterlig. Går paranoid rundt på jobb og føler kollegaene stirrer på magen min. Tok meg selv i å stå lutrygget ved kopimaskinen i dag for å skjule magen :hilarious::hilarious: Førstegangs 8+3 i dag
 
Fant du noen gode plus size gravidklær?
Nei, ikke egentlig :hilarious: Det er dongeribukse jeg sliter med. Pleier å kjøpe de på zizzi. Men jeg endte på hennes og kjøpte to joggebukser i xl og mammatights i XXL. Og en kjole som var kjempesøt :happy: Det som er supert med hm er jo at det kan bare leveres inn igjen i butikk om det ikke passer :happy:
 
Back
Topp