Mage som ikke vokser

Lillemor89

Blir kjent med forumet
Er 16+4, og føler ikke at magen blir noe større! Når jeg ligger på ryggen kjenner jeg livmoren, den er ca 10cm under navlen. Den har vært det den siste uka. Er det vanlig at det står litt stille? Hadde forventet at den kom lengre opp og ikke stoppet opp. Har ikke kjent liv enda, men hørte hjertelyden i uke 12 hos lege.

Er dette din første? Mange som ikke får mage før sent i svangerskapet. Ei venninne av meg fikk ikke mage før hun var 6 mnd på vei. Plutselig så dukka den opp:) har du bare vært på en svangerskapskontroll? Jeg er 15+5 å har vært på 2 kontroller å hørt hjertet begge gangene. Skjønner du er utålmodig, men plutselig så dukker magen opå hos deg også:)

Var ei på barselgruppen min som nesten ikke hadde mage i d hele tatt da vi gikk med guttene våre. Da hun var høygravid var hun ca like stor som jeg var da jeg var 4mnd:p
Følte meg aom en flodhest ved siden av henne!

Så hadde ikke blitt bekymret om jeg var deg:-) noen får mage sent og noen får nesten ikke mage i d hele tatt:p

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Jeg har det også sånn. Andregangs, og fortsatt liten. Føler også atsfen har krympet nå når jeg er mindre oppblåst og har gått litt ned i fettprosent pga trening. Min mor hadde også liten mage, ingen kunne se noe på henne før 5-6 mnd.

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Jeg har det og sånn. 3dje baby på vei og ingen gravidmage annet enn fett og oppblåst. Er 16+4
Med nr 1 fikk jeg mage i uke 16, med nr 2 fik jeg først i uke 20... Så får se denne gangen;)

Jente2009,Jente2011 og Baby2015
Termin 09.01.2015

Back
Topp