Håpefullfor2017
Forelsket i forumet
Så fine mager[emoji7] min bare bytter mellom å være slapsete og oppblåst[emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takkkan du fjerne slike ting altså? Burde ikke vert så lett å komme borti. Alle mine har jeg fått på en slik måte
![]()
Åååå så vakre mager
Pokker ta mine 20kg ekstra..... kommer ikke til å syntes på lenge her....
Håper nesten bitte litt på at kvalmen kommer snart då jeg ikke MÅ spise alt jeg kommer over![]()
![]()

Det skulle jeg aldri ha sagtHehe, samme her.
Vært litt kvalm siste to ukene da![]()
vært kvalm med oppkast de siste 4 ukene, og er på innleggelse nr 3 i løpet av 2 uker.....

men nå håper jeg kvalmen gir seg snart. Er 10+5 i dag Det skulle jeg aldri ha sagtvært kvalm med oppkast de siste 4 ukene, og er på innleggelse nr 3 i løpet av 2 uker.....
![]()
Med 7 kg damen nå håper jeg kvalmen gir seg snart. Er 10+5 i dag
![]()

Her er muffinsmagen min ved 10+3 uker.
Er dette baby mage eller er jeg bare feit?Vis vedlegget 227224
10+2![]()
Når på dagen tok du bilde? Altså veldig fin og synlig mage. Jeg har mage på kvelden, men tidlig på dagen er det lite mage[emoji17] selvom det er min 2.graviditet.
Jeg tok det når jeg sto opp ca 05:30Når på dagen tok du bilde? Altså veldig fin og synlig mage. Jeg har mage på kvelden, men tidlig på dagen er det lite mage[emoji17] selvom det er min 2.graviditet.
Jeg tok det når jeg sto opp ca 05:30men som sagt tidligere så har jeg en følelse på at det er to eller at jeg er lenger på vei enn jeg tror
har ikke Vært på tul og skal ikke på første kontroll Før 19.juni
har faktisk tenkt tanken om jeg er en mnd lenger på vei siden jeg har kjent noe som jeg kjenner igjen som tidlige spark fra sist gang, men er virkelig vanskelig å si
en ting som er sikkert er at ingen graviditeter er like!
Så vakkert bilde![]()
Magen uke 14+2
Hvem app er det?TakkSå vakkert bildeHvem app er det?