Mage bilder..

Takk:) kan du fjerne slike ting altså? Burde ikke vert så lett å komme borti. Alle mine har jeg fått på en slik måte:(

Jeg gikk tilfeldigvis inn her for å se, og ser at jeg er nevnt og at jeg ikke liker et innlegg. Jeg har ikke bevisst på noen måte trykket på noe. Heller ikke kommentert her inne. Aner ikke hva som har skjedd. Om jeg har kommet borti tlf når siden har vært åpen, eller om ungen har fått trykt på mobilen min. Men var værtfall ikke bevisst. Vet heller ikke hvilket innlegg det var, men leste at det ble fjernet.

ac8c460b5e6e26843654c20d407bebe5.jpg

Mulig å ha så synlig mage i kommende uke 7? Er 4graviditeten men lell[emoji23][emoji23][emoji85][emoji813][emoji813][emoji813]

Hehe, samme her.
Vært litt kvalm siste to ukene da :sick006
Det skulle jeg aldri ha sagt :arghh: vært kvalm med oppkast de siste 4 ukene, og er på innleggelse nr 3 i løpet av 2 uker..... :hungover: :wtf:
Med 7 kg da :joyful: men nå håper jeg kvalmen gir seg snart. Er 10+5 i dag :)

Det skulle jeg aldri ha sagt :arghh: vært kvalm med oppkast de siste 4 ukene, og er på innleggelse nr 3 i løpet av 2 uker..... :hungover: :wtf:
Med 7 kg da :joyful: men nå håper jeg kvalmen gir seg snart. Er 10+5 i dag :)

Ikke sant, jeg også så at jeg ikke var kvalm osv. Men ikke i nærheten så ille nå som med de to første. Heldigvis! Håper det går over snart :smiley-bounce012

Når på dagen tok du bilde? Altså veldig fin og synlig mage. Jeg har mage på kvelden, men tidlig på dagen er det lite mage[emoji17] selvom det er min 2.graviditet.

Samme her!! Har mage på kvelden, så er den borte igjen til morgenen!
2.gangs ig 9+3 idag [emoji5]

Når på dagen tok du bilde? Altså veldig fin og synlig mage. Jeg har mage på kvelden, men tidlig på dagen er det lite mage[emoji17] selvom det er min 2.graviditet.
Jeg tok det når jeg sto opp ca 05:30 :p men som sagt tidligere så har jeg en følelse på at det er to eller at jeg er lenger på vei enn jeg tror:p har ikke Vært på tul og skal ikke på første kontroll Før 19.juni:p har faktisk tenkt tanken om jeg er en mnd lenger på vei siden jeg har kjent noe som jeg kjenner igjen som tidlige spark fra sist gang, men er virkelig vanskelig å si :p en ting som er sikkert er at ingen graviditeter er like!

Jeg tok det når jeg sto opp ca 05:30 :p men som sagt tidligere så har jeg en følelse på at det er to eller at jeg er lenger på vei enn jeg tror:p har ikke Vært på tul og skal ikke på første kontroll Før 19.juni:p har faktisk tenkt tanken om jeg er en mnd lenger på vei siden jeg har kjent noe som jeg kjenner igjen som tidlige spark fra sist gang, men er virkelig vanskelig å si :p en ting som er sikkert er at ingen graviditeter er like!

Uansett veldig spennende. Men du har veldig fin mage...Regner med at du skriver til oss når du har vært på kontroll[emoji847] Lykke til[emoji259]

Burde ikke denne tråden lagt under "våre bilder" eller må mann opprette en ny der? :happy:
Spennende nå som faktisk babymagene begynner å komme, ikke bare luft :D

Back
Topp