MaCe sin dagbok ?

Tirsdag:

Deilig å få levert eksamen igår! [:)] Har holdt på nesten 24 timer i døgnet siden fredag.. Så var rimelig sliten i hodet når jeg hoppa i seng.. Ble veldig fornøyd da, så håper at jeg blir like fornøyd med karakteren [:D]

Tok en test på lørdag og en igår(mandag), men har fått samme utslag på alle. Kun en svaaaaaaak, nesten utydelig strek. (sambo ser den fortsatt også) Ville jo trodd at den skulle bli sterke for hver dag, men virker ikke sånn [&o]
Er vel håp så lenge tr holder seg borte da.. Tenkte jeg skulle vente til onsdag eller torsdag før jeg tar enda en test.. Hvis den ikke er sterkere da, må jeg jo kanskje tolke alle testene som negative (?) At jeg faktisk bare har fått skyggestreker på alle..

Er gruuusomt å gå å ikke vite noe sikkert! Jeg vil ha enten positiv test eller at tr skal komme..

Åh, jeg skjønner så godt hvordan du har det[&:]
Jeg har tatt to tester med veldig svak strek. Og i dag, men føler den var litt tydligere i dag, så den selvom jeg la den fra meg på vasken.. men jeg tørr ikke å håpe!!!

Godt å være ferdig med eksamen da:)

Vi får krysse fingrene![:D]

ORIGINAL: Camillalille

Åh, jeg skjønner så godt hvordan du har det[&:]
Jeg har tatt to tester med veldig svak strek. Og i dag, men føler den var litt tydligere i dag, så den selvom jeg la den fra meg på vasken.. men jeg tørr ikke å håpe!!!

Godt å være ferdig med eksamen da:)

Vi får krysse fingrene![:D]

Hvis den var tydeligere idag, er jo det kjempe bra! [:)] Krysser fingrene jeg også! [:D]

Når tenker du å teste igjen?

Kjenner jeg meg selv rett så klarer jeg ikke å la være, hehe.. Så blir nok en ny test i morgen[:D]
Synes det er så frustrerende at det ikke viser klart. Hadde det her vært den første testen jeg hadde tatt hadde jeg vært sikker på at jeg er gravid, men klarer ikke det nå når det blir svake og negative omhverandre. Vil så gjerne ha et svar[&:]

Fortsatt tirsdag:

Hadde litt brunlig utflod på dagen idag. Tenkte at nå kom tr, men nei.. Hva skjer? Jeg har alltid hatt helt fine sykluser uansett om jeg har gått på prevansjon eller ikke, alltid de samme mens-smertene til samme tid, aldri hatt spotting eller noe sånt utenom.. Nå går jeg over ikm, har brunlig utflod av og til, negative(svakt positiv?) g-tester, ingen tegn til menssmertene..
Ahhhh! Føler kroppen min gjør alt bare for å tulle med meg!

Skal prøve å teste igjen i morgen tidlig, og krysser for at jeg får et klarere svar denne gangen! [:)]

Velkommen i klubben![;)] Jeg hadde litt baige aktig utflod i går men ingen ting i dag, pluss helt uberegnelige g-tester. Og er 6 dager over IKM[&:] Håper ikke du må vente like lenge som meg for å få det endelige svaret. Skal PRØVE å vente med å teste til torsdag jeg nå. hehe..

Håper håper håper for oss begge[:)]

Onsdag:

Da var tr kommet for fullt [:'(]

Hadde regnet med det innerst inne, så er egentlig ikke noen stor nedtur. Var på tide hun kom så vi får starte på neste pp[:)] Ble en sykluslenge på 33 denne gangen da..
Det verste nå er de sinnsyke menssmertene jeg har! Knasker tabeletter mot smertene, men det hjelper ikke.. Klarer nesten ikke stå oppreist en gang, så nå har jeg lagt meg i senga. Skal prøve å sove bort litt av dagen. Vet jo at jeg er bedre imorgen [:)]

Usj, men da er det bare å peise på inn i neste PP[;)]
Kunne ønske jeg kunne si det samme[&:]
Jeg begynte på p-piller allerede når jeg var 14år pga store smerter under TR.
Og nå når jeg har sluttet på de er de for fult tilbake:( Så jeg bare håper at hu ikke kommer på en goooood stund nå;) Men hvis det ikke blir noe positive tester snart så får a bare melde sin ankomst så jeg kan begynne med neste PP også.

God bedring og ha en fin dag[:)]

Usj, men da er det bare å peise på inn i neste PP[;)]
Kunne ønske jeg kunne si det samme[&:]
Jeg begynte på p-piller allerede når jeg var 14år pga store smerter under TR.
Og nå når jeg har sluttet på de er de for fult tilbake:( Så jeg bare håper at hu ikke kommer på en goooood stund nå;) Men hvis det ikke blir noe positive tester snart så får a bare melde sin ankomst så jeg kan begynne med neste PP også.

God bedring og ha en fin dag[:)]

Takk for det! [:)] Begynte faktisk også på p-pillene når jeg var 15 pga av smertene.. Får vel bare holde ut nå når de er tilbake.. Kommer jo noe godt ut av det til slutt [;)]

Ha en fin dag du også!

Torsdag:

Menssmertene er heldigvis myyyye mildere idag! [:)] Så idag fungerer jeg som normalt igjen..

Min PP2:
Din fruktbare periode er: 29.10.2010 - 03.11.2010

Eggløsningen finner sted: 01.11.2010

Dette er jo bare sånn ca da, siden jeg tydeligvis ikke har helt kontroll på syklusene mine.. [8D] Skal sørge for å ha litt regelmessig sengekos, og satse på at vi treffer denne gangen..

Nå kommer sambo hjem fra jobb snart, han var syk.. Vi vet jo alle hvordan syke mannfolk er, omtrent døden nær når de blir litt forkjøla [8D] Så blir nok å pleie han litt idag [:)] Eller går dagen ut på sånne morsomme ting som klesvask og rydding. Tjohei!

Håper alle har en stråååålende dag! [:)]

Søndag:

Har vært lite på nettet de siste dagene, så har ikke fått skrevet noe her.. TR er over og varte i tre dager denne gangen. Så nå er det bare å kjøre på med prosjekt baby-making [:D]

Vi har faktisk begynt å se på hus nå. Har veeeldig lyst til å kjøpe noe eget [:)] Blir nok et "billig" hus, som trenger oppussing. Jeg elsker å pusse opp og sambo er tømrer, så han kan jo gjøre det meste av arbeid som trengs selv.. Dermed blir det ikke så dyrt for oss å pusse opp [:)] Er lite av sånne hus vi vil ha på markedet da, så vi får vel bare være tålmodig fremover..
Det er jo utrolig spennende da! Vårt EGET hus! [:D]

Igårkveld hadde vi feiring her hjemme.. Sambo har vært røykfri i en måned! Og det er deilig, for jeg hater den røyklukten [:D] Serverte god mat (med forrett også[:)]), med god drikke til når små'n var i seng.. Deretter så vi film i senga. Tror han var fornøyd med kvelden [:D]

Idag skal vi i badeland. Søndag er jo laget for å ha familiekvalitetstid [:)] Deretter skal små'n få være med faren til en kompis, der de skal snekre en arbeidsbenk.. Sambo og to kompiser har nemmelig kjøpt en VW Boble, uten motor.. Så de holder på å skru sammen en motor + div oppussing av bilen. Er jo deilig for han å ha en skikkelig gutte-hobby, istede for å trø hjemme her å vaske [8D]
Ikveld blir det nok bare vanlig tv-titting, som alltid..

Ha en fin dag alle sammen!

Mandag:

Har en tung dag idag! [&o] Hadde virkelig trengt noen som bare kunne sitte her å holdt rundt meg litt..

Jeg har godvilje og skimter så vidt en svaaaaaaaaaaaaaaaaaak strek

Lykke til fremover[:)]

*Jeg holder* [:)]

Aaaah, søta! Takk skal du ha

Torsdag:

Nå sitter jeg i sofan, akkurat spist frokost og ser på gamle episoder av OTH [:)] Vet ikke helt hva planene for dagen idag er. Har oppgaveløsing på skolen, men alle de andre klassevenninnene mine var ute på fylla igår, så orker ikke dra på skolen for å sitte alene.. Får vel gjøre litt oppgaver hjemme etterhvert..

Nærmer seg EL nå, men dagene går i sneglefart.. Ønsker jeg kunne lukke øynene i et par sekunder og vips, så var det EL dagen [:D]

Back
Topp