Tenkte jeg skulle starte liten dagbok for meg selv jeg også.. Er godt å få skrevet ned tanker om prøving, siden vi ikke har tenkt å fortelle det til noen. Og sambo blir lei av at jeg snakker og tenker på baby dagen lang [:D]
Sluttet på pillen mandag 6 sept, og tr kom på besøk fra 09 til 13 sept. Skal ha eggløsning rundt den 25 har jeg regnet ut, så håper kroppen min fortsetter med en fin syklus selv om jeg har sluttet på pillen. Tenkte jeg skulle prøve uten EL-testing i første omgang. Så det blir nok en del
fremover nå regner jeg med [:D]
Vi har en liten gutt på 3 år fra før, så føler det er på tide med nummer to nå, slik at det ikke blir for stor aldersforskjell.. [:)]
Sluttet på pillen mandag 6 sept, og tr kom på besøk fra 09 til 13 sept. Skal ha eggløsning rundt den 25 har jeg regnet ut, så håper kroppen min fortsetter med en fin syklus selv om jeg har sluttet på pillen. Tenkte jeg skulle prøve uten EL-testing i første omgang. Så det blir nok en del
fremover nå regner jeg med [:D]Vi har en liten gutt på 3 år fra før, så føler det er på tide med nummer to nå, slik at det ikke blir for stor aldersforskjell.. [:)]

[/img]