Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er enig i at Word er bestVille absolutt fornyet office-pakken, vi også fikk plutselig sånn beskjed på macene nå i løpet av de siste dagerhar ikke giddet og ta mrg råd til det enda i disse dager så kjører Pages enn så lenge, det funker jo det også altså
men Word er best
![]()
Åja, det er jo ikke akkurat ranEr enig i at Word er bestFant ut at jeg kan betale 65 kr per måned, så da gjør jeg det til jeg har fullført eksamen til sommeren
![]()
Jeg tror den til 600 kr varer et år eller noe.Åja, det er jo ikke akkurat ranhar ikke engang giddet å sjekke prisen jeg, tenkte det har sånn 600 kr man betaler en gang.
Jeg vet ikke helt hvor og hva du studerer, men jeg vet flere studiesteder tilbyr officepakken til sine studenter gratis. Var noe av det første jeg lastet ned da jeg begynte på universitetet. Kunne faktisk laste det ned på flere maskiner da de har en felles lisensnøkkel for alle sine studenter, en må bare først være innlogget som oftest via en form for VPN eller på skolenettet.Er enig i at Word er bestFant ut at jeg kan betale 65 kr per måned, så da gjør jeg det til jeg har fullført eksamen til sommeren
![]()
Jeg gjorde det, men jeg hoppet av studiet. Har fungert helt fint fram til denne uka.Jeg vet ikke helt hvor og hva du studerer, men jeg vet flere studiesteder tilbyr officepakken til sine studenter gratis. Var noe av det første jeg lastet ned da jeg begynte på universitetet. Kunne faktisk laste det ned på flere maskiner da de har en felles lisensnøkkel for alle sine studenter, en må bare først være innlogget som oftest via en form for VPN eller på skolenettet.
Verdt å sjekke ihvertfall fremfor å betale månedlig!![]()