Macbook Pro og skriveprogram

Miss_30

Forumet er livet
Septembergull'17
Noen som har tips til et bra skriveprogram som jeg kan laste ned? Skal brukes i forbindelse med skole, så jeg må kunne lagre det i doc/docx. Fant plutselig ut at Officepakka mi ikke kunne brukes lenger.

Av gratisprogram foretrekker jeg kingsoft foran open office i alle fall. Ser helt likt ut som word, så det er veldig brukervennlig. Men har ikke testet andre programmer. Kingsoft har også presentasjonsprogram og regneark-program.

Ville absolutt fornyet office-pakken, vi også fikk plutselig sånn beskjed på macene nå i løpet av de siste dager :( har ikke giddet og ta mrg råd til det enda i disse dager så kjører Pages enn så lenge, det funker jo det også altså :) men Word er best :p

Ville absolutt fornyet office-pakken, vi også fikk plutselig sånn beskjed på macene nå i løpet av de siste dager :( har ikke giddet og ta mrg råd til det enda i disse dager så kjører Pages enn så lenge, det funker jo det også altså :) men Word er best :p
Er enig i at Word er best:) Fant ut at jeg kan betale 65 kr per måned, så da gjør jeg det til jeg har fullført eksamen til sommeren:)

Libre office syns eg fungerer så og seie like bra som office :-) Eller online på Google Docs :-)

Er enig i at Word er best:) Fant ut at jeg kan betale 65 kr per måned, så da gjør jeg det til jeg har fullført eksamen til sommeren:)
Åja, det er jo ikke akkurat ran :p har ikke engang giddet å sjekke prisen jeg, tenkte det har sånn 600 kr man betaler en gang.

Jeg vet ikke helt hvor og hva du studerer, men jeg vet flere studiesteder tilbyr officepakken til sine studenter gratis. Var noe av det første jeg lastet ned da jeg begynte på universitetet. Kunne faktisk laste det ned på flere maskiner da de har en felles lisensnøkkel for alle sine studenter, en må bare først være innlogget som oftest via en form for VPN eller på skolenettet.

Verdt å sjekke ihvertfall fremfor å betale månedlig! ;)

Jeg vet ikke helt hvor og hva du studerer, men jeg vet flere studiesteder tilbyr officepakken til sine studenter gratis. Var noe av det første jeg lastet ned da jeg begynte på universitetet. Kunne faktisk laste det ned på flere maskiner da de har en felles lisensnøkkel for alle sine studenter, en må bare først være innlogget som oftest via en form for VPN eller på skolenettet.

Verdt å sjekke ihvertfall fremfor å betale månedlig! ;)
Jeg gjorde det, men jeg hoppet av studiet. Har fungert helt fint fram til denne uka.

Word er best, er du student for du også rabatter:)

Back
Topp