Maaat

Har du ikke sånm laktose-tabletter?? Har et parr laktoseintomerante venninner og de knasker noen tabletter hver gang de vil ha milkshake/kake/baileys osv:p
Ja hadde det bare vært laktose intoleranse så :arghh: nei er så heldig at jeg er en av de 1% som har melkeproteinallergi :shifty:
 
I dag måtte jeg bare ha kebabpizza. Det verste er at jeg ikke klarte å kjøre hele veien hjem :hilarious: jeg måtte bare smake en liten bit! Dette kommer aldri til å gå bra :shy:
 
Hahah! Må le. Jeg har tidligere vært småspist av meg. Nå spiser jeg alt jeg kommer over å spiser oss nesten ut av hus av og til spiser jeg så jeg må ligge i stabilt side leie på sofaen. Så jeg kjenner igjen følelsen. Og jeg er liiten å tynn. Spent på hvordan dette svangerskapet skal gå
 
Jeg klarer ikke spise det på mange uker hvis vi laget det selv. :hilarious: Blir kvalm av frityrlukten.

Sniker litt inne hos dere! :angelic:
Jeg bruker noe som heter airfry eller oljeløs frityr. Den bruker luft i stedet for olje og de blir like sprø og gode! Får ikke den samme fine fargen, men smak og konsistens blir tipptopp! Man kan lage hjemmelagde chips eller fries også, trenger bare ca en skje olje! Helt supert!
 
Sniker litt inne hos dere! :angelic:
Jeg bruker noe som heter airfry eller oljeløs frityr. Den bruker luft i stedet for olje og de blir like sprø og gode! Får ikke den samme fine fargen, men smak og konsistens blir tipptopp! Man kan lage hjemmelagde chips eller fries også, trenger bare ca en skje olje! Helt supert!
Har vurdert å kjøpe en sånn :happy: eller kanskje mannen skal få sånn til jul :hilarious:
 
Jeg trykker i trynet hele tiden, og må prøve å begrense meg litt snart så jeg ikke ender opp som en hval :nailbiting:
Heldigvis ikke så mye godterier og usunt, men mye brødmat
 
Sitter her og tenker om jeg skal spise de brødskivene (med leverpostei seff) jeg har med idag, eller om jeg skal tuffe bort til bakeriet som er 5 min å gå unna og kjøpe en ost/skinke baguett med purremajones og en jordbærlitago.
Hva ble det til? :D
 
Back
Topp