Maaat

tiriltunge

Glad i forumet
Føler jeg spiser med begge hendene,sånn seriøst!!! Har vært vant til å trene tung styrke di siste 5årene ca hver dag,nøye med maten og kosten,nå virker det som jeg har glemt alt og bare spiser å spiser!!! Skulle ha en sjokolade i går åsså var de fri for Twix! Jeg var på gråten:smiley-ashamed005dette kan bli extremt spennende etterhvert ja:cool05
 
Føler jeg spiser med begge hendene,sånn seriøst!!! Har vært vant til å trene tung styrke di siste 5årene ca hver dag,nøye med maten og kosten,nå virker det som jeg har glemt alt og bare spiser å spiser!!! Skulle ha en sjokolade i går åsså var de fri for Twix! Jeg var på gråten:smiley-ashamed005dette kan bli extremt spennende etterhvert ja:cool05
Dette kjenner jeg litt for godt igjen. Men jeg stresser ikke med det. :)
 
Dette kjenner jeg litt for godt igjen. Men jeg stresser ikke med det. :)
Nei prøver å velge sunt,kom meg på trening å da ble d omelett å grove rundstykker til! Får prøve å begrense sjokolade potetgull inntaket!:hungover:
 
Neeei ta maten bort. Blir kvalm av alt. Klarte ikke spise BIFF i helga. Mossaka var også tungt å få ned.

Lyse knekkebrød med smør eller annen lett, salt snacks.
Ooooff ja skjønner deg godt! Kvalme er det verste:spitoutdummy:
 
Biff hørtes sykt godt ut! :woot: så jeg er nok i den spise, spise, spise-kategorien :p bare å prøve og tøyle seg .
 
Det er så merkelig hvor ulike svangerskap kan være! Jeg har mindre lyst på søtsaker enn før og er egentlig veldig takknemlig for det for kostholdet til vanlig var ikke så bra :p
 
aner ikke hva jeg skal spise :sorry: ingen ting som frister. Han jo ikke leve på kavring og kalkunfile og leverpostei :hilarious:
 
Back
Topp