MA...

MiniMirakler

Elsker forumet
Da var det min tur å bli en del av statistikken... Så en tom fostersekk som var nesten en uke mindre enn den burde være... Ca samtidig som symptomene mine forsvant. Ønsker dere alle lykke til og januar er beste mnd å få baby, jeg har alt to januar barn som jeg skal kose ekstra mye med nå. Klemmer til alle ❤️
 
Å nei, så utrolig trist :( Ønsker deg masse lykke til videre :Heartred
 
Nei og nei, stor klem:Heartbigred
Jeg vet følelsen, den er ikke god. Ta vare på deg selv, jeg fikk tilbud om 2 ukers sykmelding da jeg mistet. Men jeg var student og kunne ikke ta sykmelding.
Men hadde jeg vært i jobb hadde det vært lurt, så anbefaler å bruke litt tid på å hente deg inn og komme litt forbi de værste hormonene og følelsene.:Heartbigred
 
Off så trist :( ❤️ Lykke til videre og ta vare på deg selv.
 
Nei og nei, stor klem:Heartbigred
Jeg vet følelsen, den er ikke god. Ta vare på deg selv, jeg fikk tilbud om 2 ukers sykmelding da jeg mistet. Men jeg var student og kunne ikke ta sykmelding.
Men hadde jeg vært i jobb hadde det vært lurt, så anbefaler å bruke litt tid på å hente deg inn og komme litt forbi de værste hormonene og følelsene.:Heartbigred
Takk for råd. Jeg hadde gjort det om jeg ikke alt nettopp er tilbake fra sykemelding på jobb og har vikar stilling. Jobber på nyfødt intensiv en, så får se hvordan det blir å tusle mellom babyene der neste uke. Har heldigvis fri i helgen...
 
Åh så trist. Sender en stor klem og gode tanker din vei <3
 
Så trist:( Ta vare på hverandre og håper du snart er i et terminforum igjen<3
 
Ånei så leit å høre :( Sender deg en stor klem ❤️
 
Så utrolig trist! Stor klem til deg!
 
Back
Topp