MA..

Nei , så trist[emoji17] Det samme opplevde vi bare noen mnd tilbake. Så begge hjertene slå i uke 7 ( Var tvillinger) så var det helt stille ved neste ul. Stoppet 8 +3. Masse lykke til videre! Neste gang så går det [emoji1]
 
Åå så trist:( sender en klem:Heartred

Men hvis det kan være til noen trøst så blir mange raskere gravid når de nettopp har vært gravid:)

Jeg brukte selv nesten 1,5 år på å bli gravid første gang:eek: og var da så heldig at spira satt helt til mål:) startet aldri på prevansjon, men begynte først aktiv prøving da mini var 9mnd. Etter 6mnd klaffa det på nytt, oppdaga så BO uke 10, ventet en syklus etter beskjed fra lege, og ble så gravid på pp1:D mistet desverre spira, og denne gangen orka vi ikke vente en syklus, og tror du ikke jeg ble gravid på nytt med en gang?:joyful: Er nå 13+0 og alt ser bra ut:)
Så du må ikke miste håpet:Heartred
 
Nei huff noe så forferdelig og urettferdig! Håper det går bra med deg og at spiren sitter kjapt og hele veien[emoji173]️
 
♡♡♡♡♡ SÅ trist...varme tanker til deg. Klem ta vare på hverandre
 
For en forferdelig trist ting å oppleve [emoji20][emoji173]️
 
Åå så trist:( sender en klem:Heartred

Men hvis det kan være til noen trøst så blir mange raskere gravid når de nettopp har vært gravid:)

Jeg brukte selv nesten 1,5 år på å bli gravid første gang:eek: og var da så heldig at spira satt helt til mål:) startet aldri på prevansjon, men begynte først aktiv prøving da mini var 9mnd. Etter 6mnd klaffa det på nytt, oppdaga så BO uke 10, ventet en syklus etter beskjed fra lege, og ble så gravid på pp1:D mistet desverre spira, og denne gangen orka vi ikke vente en syklus, og tror du ikke jeg ble gravid på nytt med en gang?:joyful: Er nå 13+0 og alt ser bra ut:)
Så du må ikke miste håpet:Heartred
Tusen takk for oppløftende lesning, og gratulerer med spiren, krysser alt for at den sitter hele veien:Heartred
 
Oj, så trist beskjed å få!
Hadde du framleis mange graviditetssymtpom? Eller hadde dei avtatt? Var du kvalm?

Vonar du kjem deg gjennom dette, og at neste spire sit raskt og heilt til mål! Alt godt vidare!
 
Back
Topp