MA..

Andy1892

Forelsket i forumet
Da fikk jeg konstatert MA i går på min andre tul. Hadde ingen tegn til at noe var galt, så dette var et stort sjokk! Skulle ha vært 10 uker i dag, gyn målte fosteret til uke 9. Sykehuset målte til uke 8. Jeg fikk se hjertet slå i uke 7 så jeg er helt fullstendig knust. Må vente til i morgen med å ta piller fordi det ikke har startet av seg selv, unner virkelig ingen dette... vi brukte 11 mnd på å bli gravide, og nå må vi starte på nytt.

Ønsker dere lykke til videre alle mai-mammaer, håper jeg er siste som forlater gruppa nå:Heartred
 
Huff, for en trist nyhet! Har vært gjennom det selv, og det er utrolig tøft, så ta vare på deg selv! Klem <3
 
Så forferdelig! Føler virkelig med deg. :(
Håper du blir raskt gravid igjen, man er jo heldigvis ekstra fruktbar etter en abort.
Sender deg en god klem
 
Så trist å høre [emoji174] Ta vare på hverandre i den tunge tiden, og lykke til videre [emoji171]
 
Huff, dette var skikkelig leit å høre, sender deg en god klem [emoji173]️ Gikk gjennom det samme i midten av mai, gravid igjen tre mnd senere, vet om flere som har blitt gravid på pp1 etter MA/SA. Krysser fingrene for at det går like fort for deg [emoji173]️
Ta vare på hverandre, og sørg så lenge dere har behov for det!
 
Dette var ikke kjekt å høre [emoji20] Ta vare på hverandre [emoji173]️ Krysser fingrene for at en liten spire setter seg snart igjen!!
 
Forferdelig trist. Håper det ordner seg for deg [emoji813]️
 
[emoji173]️
 
God klem :(
 
Så trist:( håper en ny spire sitter snart❤
 
Så trist [emoji17] Håper spiren sitter kjapt igjen [emoji173]️
 
Back
Topp