MA..

håperpå2016baby

Flørter med forumet
I dag var vi på privat ultralyd for å få se på spiren vår. Sjokket var stort da det lille hjertet ikke slo lengre... På mandag blir det altså sykehuset og prosessen for å få ut fosteret starter. Både gruer og gleder meg. Gleder meg til å bli ferdig med det og kan komme meg videre. Dette var et sterkt ønsket barn for oss begge så dagen i dag har vært tung og trist...
Så kan noen vennligst fjerne meg fra terminlisten....?
Ønsker dere alle sammen lykke til videre i svangerskapet og håper spiren deres klamrer seg fast til desember!

Ånei så trist! Hvilken uke var du i? Hadde du noen mistanke? Lykke til videre ☺

Så utrolig trist :( håper det går fint at jeg spør, men var det noen tegn til at noe var galt? Ta vare på hverandre ♡

Så utrolig trist :( håper det går fint at jeg spør, men var det noen tegn til at noe var galt? Ta vare på hverandre ♡
Hadde ingen aning om at noe var galt.. Men spiren har vært død ganske lenge... Hadde en blødning for noen uker siden, var da på innvendig ul der hjertet slo og alt var greit.. De mente at boe hadde skjedd rett etterpå.. Har ikke hatt noen symptomer på at noe var galt...

Hadde ingen aning om at noe var galt.. Men spiren har vært død ganske lenge... Hadde en blødning for noen uker siden, var da på innvendig ul der hjertet slo og alt var greit.. De mente at boe hadde skjedd rett etterpå.. Har ikke hatt noen symptomer på at noe var galt...
Uff, så skjørt det egentlig er... :(

Det var veldig trist å høre:(
Ta vare på hverandre.

Kjempe trist å høre:-/

Veit det sikkert ikke hjelper noe for deg nå, men da var det desverre noe galt( for det beste:-(

Hadde en ma i uke 8 mellom mine barn på 6 og 4.
Mistet i oktober og fant ut 1 januar at det var en liten krabat der igjen, fikk tidlig ul da og jaggu hadde ikke han sitti der fra midten av november du. Han er 4 år i dag:-) Så finnes håp..

Sender deg mange varme tanker<3<3

Uff! Blir helt tom for ord jeg.. Kan bare sende deg en klem!

Så utrolig trist! MA er så forferdelig og føles så veldig urettferdig når det kommer så brått på :( Fikk samme sjokknyhet i januar i uke 14, men jammen var jeg ikke gravid igjen 2 mnd senere. Ville bare gi deg et lite håp i denne tunge tiden ❤️

Så trist å lese håper alt går bra med dere og at dere tar vare på hverandre! Det kommer nye sjangser ❤️

Så utrolig trist å høre. :( Jeg skal ta deg bort fra terminlisten neste gang jeg er på pcen.
Mange varme tanker sendes din veg <3

Back
Topp