MA

Lillian84

Elsker forumet
Juli13-jentene
Jeg hadde time til ultralyd idag, siden jordmor ikke fant hjertelyden igår. Han begynte først å se på utsiden, men så dårlig, og ville ta innvendig. Han begynte å kikke litt, og fortalte så at han ikke hadde gode nyheter å komme med. Jeg så jo selv på skjermen at der var livmora, med en liten klump i, som var blitt ca 7 uker gammel. Han sendte oss så videre til sykehuset, hvor jeg har fått tabl til å ta en "hjemmeabort" i morra. Jeg føler meg kvalm, og veldig langt nede... Det var ikke slik det skulle bli.... Jeg har ikke sagt det til så mange, og er egentlig glad for det nå. Morradagen kommer til å bli tøff, men jeg må jo bare klare meg igjennom det. Mannen tar seg fri i morra, så vi blir hjemme sammen, og vi har god støtte i hverandre.... Fra å glede seg til å se babyen på første ultralyd, til den tomme følelsen da jeg gikk ut av kontoret, var noe av det videste følelsenerg og dalbanen jeg noensinne har vært med på.... Jeg unner ingen det samme, og håper dere alle får gleden av å bære fram friske barn som blir født i mars. Jeg skal komme sterkere tilbake i løpet av de første månedene, vi gir oss ikke, og er helt innstilt på å prøve igjen. Da er jeg heldigvis blitt lovt å bli fulgt opp, så vi slipper denne vonde overraskelsen. Takk for at du har lest igjennom, det var deilig å tømme hodet litt, etter en lang dag.

Huff dette var trist å lese :(
Godt dere har støtte i hverandre no.
Håper det klaffer igjen snart.
Masse lykke til videre!

Å nei!!!! Så grusomt!  Nå ble jeg skikkelig skikkelig lei meg på deres vegne, må kjempe mot tårene  Masse lykke til med videre prøving, fint at du får nøye oppfølging neste gang!

Nei og nei,så ufattelig leit å lese..Ta den tida du trenger,og sørg... for sorg er helt normalt å føle.Jeg ønsker deg lykke til og sender deg en god klem!

å nei så fælt :( ble veldig lei meg på deres vegne.. Håper neste spire sitter <3 Masse lykke til vidre.

dette var trist å lese! får tårer i øynene her jeg sitter!
jeg vet liksom ikkke hva jeg skal si heller! er vel igrunn ikke noe jeg kan si som får deg til å føle deg bedre heller! syns det er veldig trist at du ikke skal være her lenger og! :(
nei, uff! sender deg verdens største klem man kan sende på denne måten her!!
også vet du vi er her da.. hvis du vil stikke innom å få ut litt frustrasjon, sinne, tristhet osv!

SUPERMEGAKLEM!!!!!!!!!

Huff, så ufattelig trist! Jeg føler virkelig med deg, får helt vondt inni meg. Det er jo det der alle går å er så redd for.. kan ikke engang prøve å forestille meg hvordan det må være når det skjer deg. 

Vet ikke hva mer jeg skal skrive faktisk, bare ønsker deg lykke til gjennom dette. Blir rart å ikke se deg mer her inne i mars-forumet... :(

Sender deg en god klem!

Huff, det var triste nyheter. Det der er grusomt å oppleve, var gjennom samme i februar. Var i uke11 da vi dro inn til en sjekk, og vi så med en gang at det var noe som ikke stemte. Fosteret hadde sluttet å vokse i uke 6. Omstillingsprosessen var verst! Ikke vær redd for å ta smertestillende om behovet kommer. Lykke til videre, håper du kommer med gode nyheter igjen om en stund!

Så forferdelig tris, lei meg på dine vegne...mange gode klemmer og tanker til til deg. 

Jeg har opplevd så og si akkurat det samme som deg, bare at jeg hadde blødd ganske mye natta før vi var på ul. Det måtte ha vært helt forferdelig for deg! Det er dette jeg er redd for før jeg selv skal på en ny ul i morgen. Det eneste som hjalp meg sist (da mista jeg 11+6, og det var umulig å se når fosteret hadde dødd), var at jeg var glad for at det skjedde DA og ikke myyye senere, i verste fall at jeg hadde født en død unge eller noe. Det måtte ha vært en million ganger verre.. Men du har lov å være lei deg nå. Det er lov å gråte og å cære lei seg. Det unner jeg deg faktisk! Håper du får det du ønsker når du er ferdig med denne runden. At dere blir gravide igjen, og at leger og alt sånt følger opp deg og støtter deg! Det hjelper at de er på din side :-) ønsker deg lykke til, og jeg sender deg en enorm klem! Og vær så snill, stikk innom og hils på når det ikke er så vondt lenger! For jeg vet at du innerst inne også er litt "sint" på alle oss som ikke opplever det som du gjør. Også helt forståelig. Men jeg håper å få se deg her igjen :-)

Tusen takk for alle søte ord og tanker og klemmer, det varmer veldig! Jeg kommer nok til å fortsette å snike litt her ja, jeg kommer til å savne å være hos dere. Vi kommer til å prøve igjen, så fort kroppen er tilbake til normalen. Igår, fredag, tok jeg abort-piller, så vi var hjemme alle tre, og prøvde å gjøre dagen litt positiv, litt kosestund for den lille familien vår. Selve aborten gikk veldig greit, litt vondt, men overkommelig. Og plutselig ga smertene seg, og ting gikk mye greiere. Nå ser vi framover, og gleder oss til neste gang jeg kan få en positiv test. Da hører dere fra meg igjen. :) Masse lykke til alle sammen!

Huff, så trist at det ikke gikk din vei denne gangen ;( Har vært gjennom nøyaktig det samme, og det var ganske tøft. Jeg var vel 11+6 da det ble oppdaget, og det var utrolig kjedelig å ha gått så lenge uten å vite at det ikke blir noen baby likevel. Det er bra du er positivt innstilt, da kommer du deg helskinnet gjennom det. Jeg ble gravid igjen 2mnd etter ma, ventet en måned med å prøve. Lykke til videre :)

Så utrulig trist, føler virkelig med dere. Masse lykke til videre!

Så forferdelig trist! Gi deg selv tid til å være lei deg, og være langt nede, det er en naturlig del av denne sorgprosessen... sender deg mange mange gode varme tanker og mange klemmer, og ikke minst så ønsker jeg dere masse lykke til med prøving på en ny liten spire.

vio skrev:
Huff dette var trist å lese :(
Godt dere har støtte i hverandre no.
Håper det klaffer igjen snart.
Masse lykke til videre!

Back
Topp