Ma igjen i uke 14.

En tråd i 'Juni 2021' startet av ElskerJesus<3, 29 Nov 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Løveunge Forelsket i forumet JuniJubel2021

Uff, dette var trist å høre! Sender deg mange gode tanker og klemmer :Heartred:Heartred

• Hjertelig Hjertelig x 1
  2. Mini4 Flørter med forumet JuniJubel2021

Mange klemmer til deg :Heartbigred

3. Juniivfspire Flørter med forumet JuniJubel2021

Så trist! Masse klemmer sendes deres vei:Heartred:Heartred

4. Vanillaflower Gift med forumet Tilgangsansvarlig MayDay2021 Himmelbarn

Ånei så dumme nyheter :( var jo ikke slik det skulle gå :( Sender over en stor klem til deg og jentene dine.
    Jeg vet hvor tungt det er å stå i midt i julen :(

5. Snutta92 Forelsket i forumet JuniJubel2021

Nei huff... nå ble jeg lei meg :( stor klem ❤️❤️❤️❤️

6. Strå91 Forelsket i forumet JuniJubel2021

Så trist <3 mange klemmer!

7. Glitterstøv Betatt av forumet JuniJubel2021

:HeartredKlem til deg/dere :(

8. Empe Flørter med forumet JuniJubel2021

Huff, så utrolig leit. Sender deg masse gode tanker, og håper dere klarer å få en hyggelig førjulstid tross omstendighetene ❤️ Masse klemmer ❤️

9. ElskerJesus♡ Elsker forumet Tilgangsansvarlig Novemberbarna 2021 ♡Julekulene 2021♡

Takk for så masse gode ord ❤

Kjenner eg er veldig veldig takknemlig for eit lokalt lite sjukehus! Me har hatt ein gynekologspesialist som eg har hatt alle UL'er med, hu som oppdaga MA begge ganger og hu som hadde utskrapningen begge ganger. Var godt å komme til ei som skjønte, og som viste ka eg gjekk gjennom sist. Avtalte at eg fasta heile veien sånn at eg kunne rett i narkose etterpå. Babyen kom til verden kl 11:40 og va heilt perfekt og nydelig❤ fekk komma til på operasjonssalen kort tid etter så alt har berre gått så fint :)
    Er på vei heim nå, skal bli godt å komme heim til jentene mine, håper dei får oppleve samme fred midt oppi det vonde som eg gjer

Eg er ved veldig godt mot, veldig sliten etter å faste nesten eit døgn og kun sove nokre få timer. Men heldigvis er det snart kveld :) me har fått grønt lys til å starte prøving igjen så snart eg er klar for det, å då blir det blodfortynnande sprøyter fra dag 1.
    Morkaka blei sendt inn for analyse, kjenner det hadde vært godt med noko svar sjølv om eg ikkje forventer det

Igjen tusen takk for alle helsingar, tanker og gode ord, setter så stor pris på det

Babyen fikk navnet Håp ❤

• Hjertelig Hjertelig x 25
  10. maldita Forelsket i forumet JuniJubel2021

Så utrolig trist at dere skal måtte oppleve dette enda en gang:(:( sender mange klemmer til deg og familien:Heartred

11. LIMO80 Glad i forumet

:Heartbigred

12. EXIA Flørter med forumet

Så trist:( Sender deg en klem❤️

13. Dipsy Gift med forumet Himmelbarn Assistert-jentene

Så ufattelig leit at du måtte oppleve dette enda en gang ❤️ sender mange gode tanker og håper du har god støtte i familie og venner i denne perioden ❤️ håper du får noen svar om hvorfor ❤️

14. Kaffikoppen Forelsket i forumet JuniJubel2021

Så trist :Heartbigred God klem til deg:Heartbigred

15. Srh Gift med forumet Sommerfuglene JuniJubel2021

Så tragisk :( sender deg mange klemmer ❤️

16. Høstsol Betatt av forumet JuniJubel2021 Assistert-jentene

sender mange varme tanker din vei.

17. Ponyo Forelsket i forumet

Hei :Heartred Titter innom fra Juli. Så trist å høre om begge babyene du har mista, kondolerer. Men jeg må si jeg ble så glad når jeg så brukernavnet ditt og det du skrev om Jesus, er så glad vi er flere her inne som elsker Jesus og jeg skal be for at det skal gå bra for dere i neste graviditet :Heartred Du får bare ta tiden til hjelp og du vet hvor babyene dine er :Heartred Stor klem :Heartred

18. Dahlia Gift med forumet JuniJubel2021 Sensommerbarna 2019

Trist å høre at du mistet igjen ❤️ Håper dere lykkes ved neste forsøk og at du får god oppfølging!

19. Biillie Blir kjent med forumet JuniJubel2021

Så trist å høre. :( Sender deg mange varme tanker ❤️

20. Mammamodus :) Glad i forumet Juligull2021

Sniker fra Juli, men jeg var jo innom Juni-gruppen også. Jeg håpet så inderlig at det skulle gå bra for deg denne gangen! Jeg er så lei meg på dine vegne! Man kan ikke forstå hvorfor noen ting skal skje noen. Så godt å høre at du holder fast på Jesus! Hold godt fast! Skrik og rop til han hvis du vil også, han forstår alt. Jeg skal be masse for deg og familien, og sender deg en god klem over her :Heartred

Del denne siden