Ma igjen i uke 14.

Ånei så dumme nyheter :( var jo ikke slik det skulle gå :( Sender over en stor klem til deg og jentene dine.
Jeg vet hvor tungt det er å stå i midt i julen :(
 
Så trist <3 mange klemmer!
 
Huff, så utrolig leit. Sender deg masse gode tanker, og håper dere klarer å få en hyggelig førjulstid tross omstendighetene ❤️ Masse klemmer ❤️
 
Takk for så masse gode ord ❤

Kjenner eg er veldig veldig takknemlig for eit lokalt lite sjukehus! Me har hatt ein gynekologspesialist som eg har hatt alle UL'er med, hu som oppdaga MA begge ganger og hu som hadde utskrapningen begge ganger. Var godt å komme til ei som skjønte, og som viste ka eg gjekk gjennom sist. Avtalte at eg fasta heile veien sånn at eg kunne rett i narkose etterpå. Babyen kom til verden kl 11:40 og va heilt perfekt og nydelig❤ fekk komma til på operasjonssalen kort tid etter så alt har berre gått så fint :)
Er på vei heim nå, skal bli godt å komme heim til jentene mine, håper dei får oppleve samme fred midt oppi det vonde som eg gjer

Eg er ved veldig godt mot, veldig sliten etter å faste nesten eit døgn og kun sove nokre få timer. Men heldigvis er det snart kveld :) me har fått grønt lys til å starte prøving igjen så snart eg er klar for det, å då blir det blodfortynnande sprøyter fra dag 1.
Morkaka blei sendt inn for analyse, kjenner det hadde vært godt med noko svar sjølv om eg ikkje forventer det

Igjen tusen takk for alle helsingar, tanker og gode ord, setter så stor pris på det

Babyen fikk navnet Håp ❤
 
Så utrolig trist at dere skal måtte oppleve dette enda en gang:(:( sender mange klemmer til deg og familien:Heartred
 
Takk for så masse gode ord ❤

Kjenner eg er veldig veldig takknemlig for eit lokalt lite sjukehus! Me har hatt ein gynekologspesialist som eg har hatt alle UL'er med, hu som oppdaga MA begge ganger og hu som hadde utskrapningen begge ganger. Var godt å komme til ei som skjønte, og som viste ka eg gjekk gjennom sist. Avtalte at eg fasta heile veien sånn at eg kunne rett i narkose etterpå. Babyen kom til verden kl 11:40 og va heilt perfekt og nydelig❤ fekk komma til på operasjonssalen kort tid etter så alt har berre gått så fint :)
Er på vei heim nå, skal bli godt å komme heim til jentene mine, håper dei får oppleve samme fred midt oppi det vonde som eg gjer

Eg er ved veldig godt mot, veldig sliten etter å faste nesten eit døgn og kun sove nokre få timer. Men heldigvis er det snart kveld :) me har fått grønt lys til å starte prøving igjen så snart eg er klar for det, å då blir det blodfortynnande sprøyter fra dag 1.
Morkaka blei sendt inn for analyse, kjenner det hadde vært godt med noko svar sjølv om eg ikkje forventer det

Igjen tusen takk for alle helsingar, tanker og gode ord, setter så stor pris på det

Babyen fikk navnet Håp ❤

Så ufattelig leit at du måtte oppleve dette enda en gang ❤️ sender mange gode tanker og håper du har god støtte i familie og venner i denne perioden ❤️ håper du får noen svar om hvorfor ❤️
 
Hei :Heartred Titter innom fra Juli. Så trist å høre om begge babyene du har mista, kondolerer. Men jeg må si jeg ble så glad når jeg så brukernavnet ditt og det du skrev om Jesus, er så glad vi er flere her inne som elsker Jesus og jeg skal be for at det skal gå bra for dere i neste graviditet :Heartred Du får bare ta tiden til hjelp og du vet hvor babyene dine er :Heartred Stor klem :Heartred
 
Trist å høre at du mistet igjen ❤️ Håper dere lykkes ved neste forsøk og at du får god oppfølging!
 
Kjenne eg e litt i tvil om eg skal skrive dette, for eg ønsker ikkje spre frykt. Men igjen trenge eg å dela og..
Fant ikkje hjertelyd med doppler på Fredag og kjente det stakk, sjøl om eg har lovd meg sjøl å ikkje bli bekymra.. men kjente ingenting liv i går og idag har eg merka på både kropp og psyke at noko e gale. Fant ikkje hjertelyd idag heller, så då va eg ganske sikker. Fekk komme til sjukehuset og UL bekrefta at baby er død. Dødde nok Torsdag eller Fredag :(

Har bedt om å bli satt kjapt igang og få utskrapning etterpå. Kjenne eg mentalt e meir forberedt, gjekk jo gjennom det samme i Juli, berre då kom me på OUL og baby hadde dødd i veke 15-16.

Men kjenne de heilt sjuk masse i forhold til jentene mine på 5 og 7 år. Stakkars. Og nå rett før jul. Detta blir tøft...

Det som har skjedd meg e så enormt enormt liten sjans for at skal skje! Begge gangene har eg hatt grundig UL i veke 12-14 og alt skal ha vært heilt fint! Så at det skjer med deg er iallefall lik 0! Håpe du klare væra bekymringsfri og nyta graviditeten og at ingen meir frykt skal få feste seg ❤

Trua mi på Jesus blir ikkje mindre av dette, me leve i ein fallen verden og sånn er det berre. Heldigvis er ikkje dette endestasjonen. Er utrulig takknemlig for at me har Jesus å støtte oss på nå, uten Han trur eg aldri eg skulle klart noko av dette..

Ver velsigna og takk for ei fin gruppe med mange gode samtaler ❤

Sniker fra Juli, men jeg var jo innom Juni-gruppen også. Jeg håpet så inderlig at det skulle gå bra for deg denne gangen! Jeg er så lei meg på dine vegne! Man kan ikke forstå hvorfor noen ting skal skje noen. Så godt å høre at du holder fast på Jesus! Hold godt fast! Skrik og rop til han hvis du vil også, han forstår alt. Jeg skal be masse for deg og familien, og sender deg en god klem over her :Heartred
 
Back
Topp