Ma igjen i uke 14.

En tråd i 'Juni 2021' startet av ElskerJesus<3, 29 Nov 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. ElskerJesus♡ Elsker forumet Tilgangsansvarlig Novemberbarna 2021 ♡Julekulene 2021♡

Kjenne eg e litt i tvil om eg skal skrive dette, for eg ønsker ikkje spre frykt. Men igjen trenge eg å dela og..
    Fant ikkje hjertelyd med doppler på Fredag og kjente det stakk, sjøl om eg har lovd meg sjøl å ikkje bli bekymra.. men kjente ingenting liv i går og idag har eg merka på både kropp og psyke at noko e gale. Fant ikkje hjertelyd idag heller, så då va eg ganske sikker. Fekk komme til sjukehuset og UL bekrefta at baby er død. Dødde nok Torsdag eller Fredag :(

Har bedt om å bli satt kjapt igang og få utskrapning etterpå. Kjenne eg mentalt e meir forberedt, gjekk jo gjennom det samme i Juli, berre då kom me på OUL og baby hadde dødd i veke 15-16.

Men kjenne de heilt sjuk masse i forhold til jentene mine på 5 og 7 år. Stakkars. Og nå rett før jul. Detta blir tøft...

Det som har skjedd meg e så enormt enormt liten sjans for at skal skje! Begge gangene har eg hatt grundig UL i veke 12-14 og alt skal ha vært heilt fint! Så at det skjer med deg er iallefall lik 0! Håpe du klare væra bekymringsfri og nyta graviditeten og at ingen meir frykt skal få feste seg ❤

Trua mi på Jesus blir ikkje mindre av dette, me leve i ein fallen verden og sånn er det berre. Heldigvis er ikkje dette endestasjonen. Er utrulig takknemlig for at me har Jesus å støtte oss på nå, uten Han trur eg aldri eg skulle klart noko av dette..

Ver velsigna og takk for ei fin gruppe med mange gode samtaler ❤

• Hjertelig Hjertelig x 48
  2. Tette92 Glad i forumet Tilgangsansvarlig MayDay2021 Novemberlykke 2018 JuniJubel2021

Så utrolig trist å høre!! :Heartred Hadde virkelig håpet det gikk bra for dere denne gangen! Er glad for at du deler:Heartred

Dere får støtte hverandre og støtt dere på troen, den er nok god å ha i stunder som dette:Heartred Ønsker deg masse lykke til!!

• Hjertelig Hjertelig x 1
  3. MorenTilTo Glad i forumet JuniJubel2021

Det må være skikkelig tøft ja! Håper tiden framover blir så fin den kan bli, og at prosessen går så bra som mulig! Stor styrkeklem, tenker på deg, og dere :Heartred

4. :)Solsikke:) Forumet er livet JuniJubel2021 Desemberskattene 2014 Januarlykke 2019

Oh nei så vondt, etter uke 12 skal du liksom være tøff. Ber om dere kommer styrket ut av dette i lag og håper dere blir den familien dere drømmer om:) klem

5. Trultemor88 Gift med forumet JuniJubel2021

Så utrolig trist :( <3

6. Maritius April 2013s nattdyr VIP JuniJubel2021 Juligull2021

Åneiii :( så utrolig trist. Stor klem til deg og familien din❤️

7. Bahamas Betatt av forumet JuniJubel2021

Så utrolig trist!:Heartred:Heartred

8. Mamma til T&T Forelsket i forumet JuniJubel2021

Dette var så leit å høre, jeg sender deg en stor klem og resten av familien :Heartpink såklart skal du få dele dette også, vi skal jo støtte hverandre uansett tenker jeg :Heartpink

9. Irms91 Forelsket i forumet JuniJubel2021

Utrolig trist :Heartbigred:sorry:

10. Spinnelill Forumet er livet JuniJubel2021 Juligull2021 ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Så trist å høre :( mange varme tanker til deg og resten av familien :Heartred

11. Junijubel Glad i forumet JuniJubel2021

Så utrolig trist! Styrkeklemmer til deg og familien din, og må berømme deg for at du tar deg tid til å betrygge resten av oss samtidig som du opplever dette forferdelige ❤️

12. mymy Elsker forumet Himmelbarn Oktoberfruene 2018 JuniJubel2021

Så utrolig trist. Håper dere finner årsaken til at det skjer så dere slipper oppleve det igjen. Varme tanker deres vei og håper dere får en fin førjuls tid til tross for omstendighetene:Heartred

Last edited: 30 Nov 2020
  13. Milla_mor Elsker forumet Vi som prøver :) JuniJubel2021 Julegavene 2019

Så utrolig trist :( Sender deg en god og varm klem:Heartred

14. Mummimamma21 Blir kjent med forumet JuniJubel2021

Dette var utrolig trist å lese. Håper prosessen går så fint den kan gå, og at dere får en så fin førjulstid som mulig i en sånn situasjon :Heartred Styrkeklemmer til dere!

15. Paeonia Glad i forumet Himmelbarn JuniJubel2021

Å kjære deg, så ufattelig vondt og trist! Hjertet mitt brister for dere ❤ At dere har måtte oppleve dette to ganger er helt ufattelig. Og selvsagt skal du få dele her, dette er jo en plass for å lufte tanker ❤ Sender deg mange gode styrkeklemmer! Håper aborten går fint for seg. Tenker på dere ❤

16. Kitty2019 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberbarna 19 Novemberbarna 2021 ♡Julekulene 2021♡ Julegavene 2019

Sniker, men vil legge igjen en klem, varme tanker og en forbønn

17. CJ21 Betatt av forumet JuniJubel2021

Huff det var kjempe leit å høre :(:Heartred Tenker på deg! :Heartred

18. Mammatiljente<3 Blir kjent med forumet JuniJubel2021

Uff så utrolig trist:(

19. -lillemy- Glad i forumet MayDay2021 JuniJubel2021

Nei,så trist!!:sorry::sorry:
    Sender deg mange varme klemmer:Heartred

20. skjor Flørter med forumet JuniJubel2021

Så vondt! Dette var veldig trist å lese. Føler så veldig med dere :Heartred Det må være godt å ha en sterk tro å kunne støtte seg til nå. Sender mange gode tanker din vei!

Del denne siden