Ma igjen i uke 14.

ElskerJesus♡

Ut på landet☘️
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Skuddårsspirene 2024
Kjenne eg e litt i tvil om eg skal skrive dette, for eg ønsker ikkje spre frykt. Men igjen trenge eg å dela og..
Fant ikkje hjertelyd med doppler på Fredag og kjente det stakk, sjøl om eg har lovd meg sjøl å ikkje bli bekymra.. men kjente ingenting liv i går og idag har eg merka på både kropp og psyke at noko e gale. Fant ikkje hjertelyd idag heller, så då va eg ganske sikker. Fekk komme til sjukehuset og UL bekrefta at baby er død. Dødde nok Torsdag eller Fredag :(

Har bedt om å bli satt kjapt igang og få utskrapning etterpå. Kjenne eg mentalt e meir forberedt, gjekk jo gjennom det samme i Juli, berre då kom me på OUL og baby hadde dødd i veke 15-16.

Men kjenne de heilt sjuk masse i forhold til jentene mine på 5 og 7 år. Stakkars. Og nå rett før jul. Detta blir tøft...

Det som har skjedd meg e så enormt enormt liten sjans for at skal skje! Begge gangene har eg hatt grundig UL i veke 12-14 og alt skal ha vært heilt fint! Så at det skjer med deg er iallefall lik 0! Håpe du klare væra bekymringsfri og nyta graviditeten og at ingen meir frykt skal få feste seg ❤

Trua mi på Jesus blir ikkje mindre av dette, me leve i ein fallen verden og sånn er det berre. Heldigvis er ikkje dette endestasjonen. Er utrulig takknemlig for at me har Jesus å støtte oss på nå, uten Han trur eg aldri eg skulle klart noko av dette..

Ver velsigna og takk for ei fin gruppe med mange gode samtaler ❤
 
Så utrolig trist å høre!! :Heartred Hadde virkelig håpet det gikk bra for dere denne gangen! Er glad for at du deler:Heartred

Dere får støtte hverandre og støtt dere på troen, den er nok god å ha i stunder som dette:Heartred Ønsker deg masse lykke til!!
 
Det må være skikkelig tøft ja! Håper tiden framover blir så fin den kan bli, og at prosessen går så bra som mulig! Stor styrkeklem, tenker på deg, og dere :Heartred
 
Oh nei så vondt, etter uke 12 skal du liksom være tøff. Ber om dere kommer styrket ut av dette i lag og håper dere blir den familien dere drømmer om:) klem
 
Åneiii :( så utrolig trist. Stor klem til deg og familien din❤️
 
Dette var så leit å høre, jeg sender deg en stor klem og resten av familien :Heartpink såklart skal du få dele dette også, vi skal jo støtte hverandre uansett tenker jeg :Heartpink
 
Så trist å høre :( mange varme tanker til deg og resten av familien :Heartred
 
Så utrolig trist! Styrkeklemmer til deg og familien din, og må berømme deg for at du tar deg tid til å betrygge resten av oss samtidig som du opplever dette forferdelige ❤️
 
Så utrolig trist. Håper dere finner årsaken til at det skjer så dere slipper oppleve det igjen. Varme tanker deres vei og håper dere får en fin førjuls tid til tross for omstendighetene:Heartred
 
Last edited:
Dette var utrolig trist å lese. Håper prosessen går så fint den kan gå, og at dere får en så fin førjulstid som mulig i en sånn situasjon :Heartred Styrkeklemmer til dere!
 
Å kjære deg, så ufattelig vondt og trist! Hjertet mitt brister for dere ❤ At dere har måtte oppleve dette to ganger er helt ufattelig. Og selvsagt skal du få dele her, dette er jo en plass for å lufte tanker ❤ Sender deg mange gode styrkeklemmer! Håper aborten går fint for seg. Tenker på dere ❤
 
Sniker, men vil legge igjen en klem, varme tanker og en forbønn
 
Så vondt! Dette var veldig trist å lese. Føler så veldig med dere :Heartred Det må være godt å ha en sterk tro å kunne støtte seg til nå. Sender mange gode tanker din vei!
 
Back
Topp