MA eller måten det ble gjort på?

EiLitaSpire

Elsker forumet
Septemberbarna 2019
Junibollene 2023
E2F1C0F6-BD3F-4318-A5CC-B97928D93463.jpeg
Vet ikke hvorfor jeg gjorde det men ville bare sjekke siden jeg har en hel eske i skuffen. Tissa direkte på en strimmel, vet at man egentlig ikke skal gjøre det og pleier heller ikke å gjøre det, men iallefall! Den ble myye svakere enn de testene jeg har tatt tidligere, men den kom like kjapt. Jeg trenger egentlig ikke skrive dette innlegget, jeg kan vente til i morgen å teste skikkelig å se om det stemmer. Men jeg vil se om det er flere som har opplevd det samme, at testen kan bli ødelagt av å bli tisset rett på eller om dette er et ma tilfelle? Er fremdeles veldig trøtt og har stikninger i magen i skrivende stund.
 
Jeg tror nok ikke du skal bekymre deg, testen absorberer nok ikke urinen like godt når den blir tisset direkte på. (Litt overrasket at det funket o det hele tatt) Og så tror jeg ikke man kan måle stigningen så godt med disse hjemmetestene uansett da det sikkert er litt forskjell i sensitiviteten uansett om det er samme merke. Prøv å hold deg rolig å ikke tenk så mye på dette og test igjen i morgen om du vil. Stress hjelper ikke. :Heartred
 
Å måle stigning på hjemmetest er umulig å få korrekt resultat da man aldri vil ha samme konsentrasjon på urin, når du i tillegg tar testen i urinstrålen istedenfor i kopp vil resultatet også bli anderledes pga. det.
Husk også på ved å holde i kopp så har lengde man holder den i urinen og hvor langt opp man holder den noe å si. Altså veldig vanskelig å måle helt likt hver dag.

Anbefaler deg å slutte å teste. Nyt heller graviditeten. Er du bekymret dra til lege å få målt hcg.
 
Å måle stigning på hjemmetest er umulig å få korrekt resultat da man aldri vil ha samme konsentrasjon på urin, når du i tillegg tar testen i urinstrålen istedenfor i kopp vil resultatet også bli anderledes pga. det.
Husk også på ved å holde i kopp så har lengde man holder den i urinen og hvor langt opp man holder den noe å si. Altså veldig vanskelig å måle helt likt hver dag.

Anbefaler deg å slutte å teste. Nyt heller graviditeten. Er du bekymret dra til lege å få målt hcg.
Har egentlig slutta å teste men klarte ikke holde meg unna idag.. hehe. Pleier alltid å bruke beger men ikke idag. Tenkte bare det var litt merkelig da de to jeg tok for 2 uker siden ble kjempe sterke mens den i dag ble veldig mye svakere :)
 
Har egentlig slutta å teste men klarte ikke holde meg unna idag.. hehe. Pleier alltid å bruke beger men ikke idag. Tenkte bare det var litt merkelig da de to jeg tok for 2 uker siden ble kjempe sterke mens den i dag ble veldig mye svakere :)

Du, google "the hook effect".
 
Har egentlig slutta å teste men klarte ikke holde meg unna idag.. hehe. Pleier alltid å bruke beger men ikke idag. Tenkte bare det var litt merkelig da de to jeg tok for 2 uker siden ble kjempe sterke mens den i dag ble veldig mye svakere :)
Jeg testet hver dag en periode :oops: man blir litt hooked.
 
Back
Topp