MA 12+3

Emmis1

Flørter med forumet
Har hele tiden gått med en merkelig følelse om at noe ikke har stemt dette svangerskapet. Og forrige uke ble de få symptomene som var, borte. Sent søndag kveld begynte jeg å blø, ikke mye. Men nok til at jeg reagerte. Fikk time hos fastlegen mandag, og tok ul. Var vanskelig å se tydelig på skjermen, siden apparatet er fra 18pilogbue! Ble derfor henvist til gyn.pol. Skulle vært 12+3 i dag, men den lille hadde ikke kommet lenger enn uke 6... Det går merkelig nok utrolig bra, siden jeg har hatt denne følelsen så lenge! Lykke til videre alle sammen!!♥

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Last edited:
Nei huff :( så utrolig trist! Du er sterk! Lykke til videre og ønsker deg alt godt. Trøsteklemmer sendes din vei. :)

Tobarnsmamma i januar 2015<3

• Liker
Reactions: emr
Uff så trist... :( Jeg vet ikke helt hva jeg kan si jeg annet enn at jeg føler med deg... godt at det går bra med deg!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

• Liker
Har hele tiden gått med en merkelig følelse om at noe ikke har stemt dette svangerskapet. Og forrige uke ble de få symptomene som var, borte. Sent søndag kveld begynte jeg å blø, ikke mye. Men nok til at jeg reagerte. Fikk time hos fastlegen mandag, og tok ul. Var vanskelig å se tydelig på skjermen, siden apparatet er fra 18pilogbue! Ble derfor henvist til gyn.pol. Skulle vært 18+3 i dag, men den lille hadde ikke kommet lenger enn uke 6... Det går merkelig nok utrolig bra, siden jeg har hatt denne følelsen så lenge! Lykke til videre alle sammen!!♥

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Huff :( Trist å høre :( Masse lykke til neste gang <3

• Liker
Nei så trist :( klem til deg!

Så utrolig trist å høre :/ klem til deg og lykke til videre

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Uff så trist, særlig når man tror at man har passert 12 uker og alt skal være bra... Lykke til videre ❤️

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Trøsteklem!
Lykke til videre

Uff :( så trist :(

Ønsker dere masse lykke til videre og håper neste sitter fort og lenge ;) klem ❤️

❤️Termin 17.jan.15❤️

Så utrolig trist. Håper spiren sitter raskt igjen. Lykke til videre.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡

Nei så trist :( sender deg en klem og ønsker deg lykke til videre <3

En god klem sendes din vei! Masse lykke til videre, krysser fingrene for at du kommer fort inn på et nytt terminforum :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så trist. Opplevd akkurat det samme nå.. 12 uker på vei, men fosteret var dødt uke 9. Slapp av og ta vare på deg selv. God bedring og lykke til videre:)!

• Liker
Veldig trist å høre :( Masse lykke til videre ❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp