M.A

Heldigjente

Betatt av forumet
I går var jeg hos jordmor og hun fant ingen hjertelyd, ble sendt på ul på sykehuset og der viste det at fosteret døde i uke 12.

Å neeeeeii.. [:(][:(][:(][:(][:(] Huff, for en grusom nyhet!! Hvordan går det med deg? Kan tenke meg at det er skikkelig tøft for deg akkurat nå.. Aner ikke hva jeg skal si.. [:(][:(][:(][:(] *Klem*

Fy søren så trist.. [:(][:(][:(] Hvordan går det med deg?

ORIGINAL: Shaanett

Åhhh. så trist... [:(][:(]
Håper det går bra med deg..
Så får du ha lykke til videre og håper neste spire sitter[:D]

ORIGINAL: Grimera

Å neeeeeii.. [:(][:(][:(][:(][:(] Huff, for en grusom nyhet!! Hvordan går det med deg? Kan tenke meg at det er skikkelig tøft for deg akkurat nå.. Aner ikke hva jeg skal si.. [:(][:(][:(][:(] *Klem*

ORIGINAL: Oktober07

Signerer[:(]

Uff!!! [:(]

det er bare forferdelig...
sender mange varme tanker til deg

ORIGINAL: Siberia 24

det er bare forferdelig...
sender mange varme tanker til deg

[:(]

Huff... jeg synes virkelig synn på deg. Jeg har opplevd noe tilsvarende selv - og det føles helt jævlig. Det kommer bedre tider igjen!

Uff så leit Får tårer med en gang jeg, synes det er så trist når slike ting sjer, å så urettferdig. Å uansett hva jeg sier, så får du liksom ikke spiren tilbake. Blir heilt matt og stum når slikt skjer. Håper det går bedre neste gang.

En stor varm klem

hei nå ble jeg skikkelig trist fikk en skikkelig klomp i halsen,kom en liten tåre skvett dær ja,du skjønner er så bekymret selv har ikke fått ultra lyd enda men jeg håper det går bra med deg har mistet en gang selv.er skikkelig vondt også itilegg i uke 12 da,nei hadde håpet at vi ikke mistet fler nå.har du hatt noen symtomer på å ha mistet da? huf må ha kommet som et skikkelig sjokk på deg,siden er jo ikke vær gang man hører hjertelyd.. godt legen sendte deg til ultra lyd. nei nå ble jeg skikkelig lei meg. sender over masse bamse klemmer

ORIGINAL: *snupsidupsi*

Så utrolig trist. Hvor langt var du på vei når du fikk vite dette?
Tenker på deg. Lykke til videre.
Nå håper jeg virkelig ikke flere mister altså!!!

Hei alle sammen, så snille dere er.
Jeg var 16 uker på vei(trodde jeg), så vi hadde virkelig begynt å forberede oss og gledet oss masse. Hadde vært død i 4 uker.[:(][:(]
Men dere må huske på at dette hender ikke mange, så dere skal ikke tenke på det. Sjokket blir like stort uansett. Så bare kos dere med babyene deres og gled dere over graviditeten. Har jo hørt at man blir raskt gravide igjen etter en MA, noen som har erfaring? Hvertfall håper jeg det stemmer.

Huff den skulle jo ikke komme med da[:(]

Back
Topp