M.A

off.. det va trist å høre at det ikke gikk som det skulle.. [:(] Men det er i vert fall bedre enn at du hadde fått en syk baby.. Sender deg mange varme tanker g ønsker deg lykke til vidre og håper det setter seg en ny spire hos deg som sitter for godt...  Mange klemmer...

ORIGINAL: LykkeLInda

Hei alle sammen, så snille dere er.
Jeg var 16 uker på vei(trodde jeg), så vi hadde virkelig begynt å forberede oss og gledet oss masse. Hadde vært død i 4 uker.[:(][:(]
Men dere må huske på at dette hender ikke mange, så dere skal ikke tenke på det. Sjokket blir like stort uansett. Så bare kos dere med babyene deres og gled dere over graviditeten. Har jo hørt at man blir raskt gravide igjen etter en MA, noen som har erfaring? Hvertfall håper jeg det stemmer.

hvis det er noen trøst mistet jeg i november uke 11 fant jeg det ut. ble  gravid igjen omtrent med en gang... ble så trist da jeg leste inlegget ditt håper du blir gravid igjen snart og at det går bra.. som de sier er det liten sjans å miste 2 ganger på rad[:(][:(][:(][:(]

Hei

Uff, så trist og høre.

Mista selv i november, da jeg hadde kommi til uke 14, men fosteret hadde levd til uke 11. På sykehuset fikk jeg beskjed om og vente en mens, og at det kunne gå fortere og bli gravid etter og ha mista. De trudde det var for at det var litt mer åpent. Og, for meg virka det som det stemte, fikk mensen en gang, og ble gravid igjen. Første gangen prøvde vi mange ganger.

Jeg fikk også høre at det var sjelden man mista to ganger etterhverandre. Men, fordi jeg har vært redd for at ting skal gå galt igjen, har jeg fått mer oppfølgning, og hatt mer kontroller enn sist, i tilegg til at jeg var på en litt tidlig ultralyd. Har føltes litt beroligende det.

Men, håper alt går bra med deg. Og, det snart sitter en ny spire. Lykke til.

Masse klemmer fra meg

ORIGINAL: HEBA

Hei

Uff, så trist og høre.

Mista selv i november, da jeg hadde kommi til uke 14, men fosteret hadde levd til uke 11. På sykehuset fikk jeg beskjed om og vente en mens, og at det kunne gå fortere og bli gravid etter og ha mista. De trudde det var for at det var litt mer åpent. Og, for meg virka det som det stemte, fikk mensen en gang, og ble gravid igjen. Første gangen prøvde vi mange ganger.

Jeg fikk også høre at det var sjelden man mista to ganger etterhverandre. Men, fordi jeg har vært redd for at ting skal gå galt igjen, har jeg fått mer oppfølgning, og hatt mer kontroller enn sist, i tilegg til at jeg var på en litt tidlig ultralyd. Har føltes litt beroligende det.

Men, håper alt går bra med deg. Og, det snart sitter en ny spire. Lykke til.

Masse klemmer fra meg

siden jeg ikke hadde mista fler ganger og siden jeg ikke har hatt noen komplikasjoner fikk jeg ikke mer oppfølging jeg...[:(][:(][:(] heldig du

Back
Topp