Mørk strek på magen

Mama llama

Forelsket i forumet
Januarlykke 2020
Augustlykke 2022 ❤️
Hei!

Er det noen andre som har fått den? Jeg ser antydninger til den på magen, men den er veldig tydelig nedover vulva :hilarious: Visste ikke at den gikk hele veien ned? Trodde det bare var på magen. Noen andre?
 
Har heller ikke den streken og har vel egentlig ikke hatt den noen av de andre svangerskapene heller:)
 
Fikk den forrige svangerskap, hele veien. Men ikke så veldig tydelig :) har ikke kommet enda.
 
Fikk den hele veien ned forrige svangerskap, har begynt å få antydning til den nå.
 
Fikk den uka før ikm så derfor jeg skjønte jeg var gravid og har den enda.

Yngste jenta mi på 8 år har den enda etter fødselen.
 
Jeg fikk i forrige svangerskap, og snuppa mi på 3 år har den enda etter fødsel :happy: Men har ingen antydning til den enda, den kom senere sist :happy:
 
Hadde ikke sist og ikke sett noe enda nå heller. Søsteren min fikk hele veien, mens en venninne bare hadde fra navlen og ned.. tror det varierer litt :)
 
Her har den begynt å komme. Er tydelig ved skambenet og litt oppover, men er ikke så høyt oppe enda :)
Hadde nesten ikke strek forrige gang, men med første kom den også tidlig :)
 
Sniker: Jeg hadde den også hele veien ned:) er 9 mnd siden fødsel nå, den har lysnet litt, men er der faktisk ganske tydelig enda:-/
 
Back
Topp